Gratis avbestilling frem til 09.10.21
ZenHotels.com
eDreamsUSD 195
FindHotelUSD 206
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Flotte rom, nydelige farger. veldig hyggelig betjening. God frokost. Kan spille musikk fra mobilen, og få lyden inn på rommets Bose høyttaler........... . Vi kommer tilbake. Sentral beliggenhet midt i byen

Takk, vigdisb622019
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Kjære vigdisb622019,

Takk for din hyggelige kommentar.
Fantastisk flott å høre at dere hatt et vellykket opphold hos oss og at du løfter frem både frokost og ikke minst betjening. Det skal jeg bringe videre til mine kolleger.

Vi takker for din anbefaling og ønsker dere varmt velkomne tilbake i fremtiden.

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Flott og sentral beliggenhet. Hyggelig personale og flott frokost. Eneste minus var at vi måtte vente på rommene som ikke var ferdige til innsjekk selv om vi var der 16.30 og innsjekk var 15.00. Ellers en hyggelig opplevelse !

Takk, kjerstis2013

Kjære kjerstis2013,

Takk for at du valgte Thon Hotel Stavanger.
Hyggelig å høre at dere har hatt en fint opphold hos oss, og at både personale, mat og beliggenhet har bidratt til et positivt opphold. Meget beklagelig å høre om innsjekken og jeg kan ikke annet enn å beklage. Sånn skal det selvfølgelig aldri være.

Godt dere allikevel hatt det fin hos oss. Velkommen tilbake i fremtiden.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet var mitt foretrukne valg for mine reiser til Stavanger siden hotellet åpnet noen år siden. Men i 2019 endret jeg mitt valg av hotel da jeg ikke lengre ble prioritert, sannsynligvis fordi jeg ble tatt for gitt. Nå etter en reisepause på grunn av Corona tenkte det kunne være greit å forsøke min tidligere favoritt igjen. Men det ble dessverre en skuffelse. Det var slurvet med renholdet, baderommet var skittent med tydelige flekker på gulvet. Jeg fikk informasjon på forhånd om at tilbudet med kveldsmat ikke hadde startet opp igjen etter stengingen. Men at også frokosten ble kjørt på sparebluss var en ordentlig nedtur. Jeg hadde sett fram til en frokost opplevelse som en gang var en av landets beste. Denne gangen var frokosten bare helt ordinær. Jeg hadde forventet noe mer. Summa summarum ble oppholdet en skuffelse og jeg ble langt fra overbevist om at jeg bør komme tilbake til det som en gang var mitt favorittsted.

1  Takk, Erik B

Kjære Erik B,

Takk for din kommentar.
Trist å lese om trenden i dine opplevelser hos oss. At vi gått fra å være favoritten til dette er jo absolutt ikke noe vi liker å høre. Rett og slett trist. Flere av tingene du nevner f ex renhold er uakseptabelt og skal selvfølgelig alltid være velgjort, spesielt i disse tider. Frokosten er det dog litt vanskelige med i akkurat nå, det har vært og er tildels fortsatt mye restriksjoner og retningslinjer som er vanskelige å kombinere med stort mat utvalg, høyt kundebelegg og det lille ekstra innom service. Vi har utefra forutsetningene gjort vårt beste hver eneste dag og det er beklagelig at det ikke har vært godt nok for deg, men fullt forståelig. Du nevner innledningsvis at du ikke lengre hva prioritert, det skulle jeg gjerne vilje høre mer om hvis du orker utvikle, isåfall kan du gjerne sende meg en epost på olle.aulin@olavthon.no.

Uansett så beklager jeg opplevelsen du har hatt og håper du allikevel gir oss en ny sjanse i fremtiden.

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med flinke folk,fine rom.
Minus: Må si ifra kvelden før når du vil spise frokost, det er greit, men da forventer jeg ikke å stå og vente på bord i 30 minutter.
Hotellet ligger kjempefint til, stort pluss at det er parkering rett over gata.

Takk, bj_rnrogerl

Kjære bj_rnrogerl,

Takk for din tilbakemelding.

Godt å høre at du er generelt fornøyd med hotellet. Desto mer trist å høre om det frokosterfaring. Dessverre har Covid-19 resultert i mange nye regler og begrensninger for vår bransje, også hva det gjelder frokostservering. I den forbindelse har vi rett og slett måtte teste oss litt frem for å finne måten som passer oss og våre gjester best mulig. Dessverre har vi hatt noen uønskede opplevelser, f ex din. At du har måtte vente i 30 minutter høres helt ekstremt ut og da har dere virkelig hatt uhell, sånn venting kan jeg ikke huske å hørt om tidligere. Vi beklager virkelig dette på det sterkeste og håper det ikke ødela noen planer for dere den dagen.
Takk for at du opplyser oss om dette, og igjen beklager virkelig.

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er rent.Rommet var uten tepper på gulvet og nyoppusset med fint bad.Innsjekking og utsjekking gikk raskt og med smil.Resepsjonsfolkene var veldig serviceminded og blide.Frokosten var meget god og med variert utvalg.Alt fra kokker til serveringspersonalet var usedvanlig opptatt av god service og var naturlig blide.Hotellet ligger sentralt.Vi bor der neste gang også.Dette er noe av det beste vi totalt sett har bodd på uansett hvor i verden vi har vært.Anbefales.

2  Takk, HHBNorge
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Kjære HHBNorge,

Tusen takk for en utrolig kjekk tilbakemelding, den setter vi stor pris på.
Er rett og slett kjempehyggelig å lese om deres positive oppleve hos oss. Spesielt hyggelig at dere nevner både rom, renhold, frokost og ikke minst mine kjære kolleger. God service er et av våre største fokusområder og løfte som vi hele tiden forsøker utvise til våre gjester. Det er derfor svært hyggelig å få tilbakemeldinger som deres, og jeg gleder meg til å dele den med mine kolleger.

Takk nok en gang for deres kommentar og anbefaling, og varmt velkomne tilbake igjen i fremtiden.