Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Gratis avbestilling frem til 29.10.21
ZenHotels.com
eDreamsUSD 179
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Fint hotell med super beliggenhet,veldig god frokost og hyggelig betjening.vi kommer gjerne tilbake her.Vi tok fjordline tur/retur bergen og det gjekk veldig fint,buss på kaien i stavanger og fra busstasjonen i stavanger tilbake.

Takk, anne_berit190502
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Kjære anne_berit190502,

Takk for din hyggelige anbefaling, den setter vi stor pris på.
Så kjekt det er å lese at hotellet levd opp til deres forventninger og at du løfter frem både frokost og ikke minst betjening.

Velkommen igjen ved annen anledning.

Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Thon Hotel Stavanger er i særklasse! Strålende service, blide hjelpere over alt, et smil på veien og alltid en hyggelig kommentar. Frokostbuffet - ingen over, ingen ved siden. Rett og slett uovertruffent og noe av det beste vi har opplevd av service på et hotell. Hotellet scorer høyt på alle parametre.

Takk, trondhalvardn
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Kjære trondhalvardn,

Tusen takk for en fantastisk hyggelig tilbakemelding.
Kjempeflott å lese om dine positive opplevelser, og spesielt at du løfter frem servicen og mine kjære kolleger på en så fantastisk måte. Vi takker hjertelig for en utrolig kjekk tilbakemelding, jeg gleder meg til å dele den med mine kolleger.

Takk for din anbefaling og varmt velkommen igjen ved annen anledning.

Anmeldt 9. august 2020

Veldig flott hotell med fantastisk beliggenhet. Super service, veldig god frokost og svært pene rom.
Ekstra pluss med isbitmaskinen i gangen.

Skal du ligge på hotell i Stavanger, er dette helt klart er hotell jeg vil anbefale.

Takk, 20anettes

Kjære 20anettes,

Takk for din kommentar.
Utrolig kjekt å høre at du liker hotellet og at både vår service, frokost og beliggenhet bidrar til en flott totalopplevelse.

Vi takker hjertelig for din anbefaling og ønsker deg velkommen igjen i fremtiden.

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Dette var et utmerket hotell på de fleste måter. Godt renhold, sentralt, god frokost, vennlig personale (inkludert direktør som serverte kaffe ved bordene). Når jeg velger å å trekke en stjerne er det mest pga upraktisk beliggenhet i forhold til å ankomme med bil. Liten plass til å få lastet og losset baggasje. Så vidt meg bekjent (i det minste ikke gitt beskjed om fra hotellresepsjonen) har man ingen rabbatert avtale med parkeringsplasser. Men, det finnes parkeringshus i nærheten - så for vår del gikk det greit nok. En annen negativ ting som jeg synes man kan unngå i 2020 er at det var mulighet å røyke på alle bord i utearealet. Det burde kunne skilles i soner for røykere og ikke røykere.

Takk, larspetterj

Kjære larspetterj,

Takk for en velskreven og hyggelig tilbakemelding.
Flott å høre at du liker hotellet, våre fasiliteter og ikke minst servicen.
Har full forståelse for at parkering kan oppleves utfordrende, men som du sier så ligger vi såpass sentralt at tilbudene er mange og tett på hotellet. Når det kommer til ute areal så lurer jeg på hvis du da har bodd på Thon Hotel Maritim? Vi har kun et bord på utsiden ved Thon Hotel Stavanger. Isåfall får du gjerne slette denne kommentaren og flytte den til riktig hotell.

Takk for tilbakemelding.

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet uten tvil. God pris, hyggelig betjening, sentral beliggenhet med kort avstand til mange plasser. Rommet var nøye rengjort og gjort i stand til oss. Gratis boblevann i baren stod klar også. God romløsning med feks chromecast til å streame fra nettbrett og slikt.

2  Takk, stigarildh

Kjære stigarildh,

Takk for ditt opphold hos oss.
Veldig kjekt å høre at du du er så positiv og ikke nøler med å anbefale hotellet til andre.
Spesielt hyggelig at du nevner både betjening, pris og beliggenhet.

Takk for din anbefaling og velkommen igjen.