Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Greit hotell relativt sentralt i Stavanger. God frokost og greie treningsfasiliteter. Betjeningen var høflig og grei og service innstilt. Fint utgangspunkt for å se Stavanger by, men ligg unna kinarestauranten like i nærheten, det finnes mange flotte plasser å spise et steinkast unna.

Takk, Lars Tore S
Kinga Kjeldaas , Annet på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei Lars Tore S,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en positiv tilbakemelding. Vi er glad for at du hadde et fint opphold hos oss og vi setter pris på tilbakemeldingen din. Velkommen tilbake!

Kinga Kjeldaas
Hotellsjef

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet må prøves. Frokosten var den beste jeg noen gang har fått på hotell. Alle de ansatte vi kom i kontakt med var særdeles service innstilte og blide. Viste virkelig at de satte pris på oss. Hun som hadde dagvakta i resepsjon 3/7-21 viste oss virkelig hva service og være blid å imøtekommende er.

Takk, 159livb
Kinga Kjeldaas , Annet på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei 159livb,

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss ved Thon Hotel Stavanger. Vi setter stor pris på at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding.
Vi jobber aktivt med både frokosten og kundeservice på hotellet, og det er hyggelig å høre at det ble bemerket.

Velkommen igjen i fremtiden!

Med vennlig hilsen
Kinga Kjeldaas
Hotellsjef

Anmeldt 4. mars 2021 via mobile enheter

I forbindelse med en jobbreise bodde jeg her i to netter. God seng, kjempegod frokost og helt strålende service. Beliggenheten kunne heller ikke vært bedre. Her er det ingen ting å trekke for. Anbefales varmt

Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, 515curtl
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2021

Kjære 515curti,

Tusen takk for din positive tilbakemelding.
Så hyggelig å høre at du har hatt det fint hos oss, og at både seng, frokost og service har levert tilfredsstillende og mer dertil.
Vi takker hjertelig for at du tok deg tiden å gi oss en tilbakemelding.

Velkommen igjen i fremtiden.

Anmeldt 13. oktober 2020

Vi har bodd her 2 ganger før og betegnet dette som byens beste hotel. De har nok falt ned fra tronen nå. Småsur betjening lørdag 10.10.20 og ingen ekstraservice. Rom greit nok. Bose spiller funket ikke, kaldt på badet. Frokost som før var magisk var nå helt ordinær. Vi ble litt skuffet denne 3 gang og neste gang blir det et annet hotel.

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, GMLA
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Kjære GMLA,

Takk for din tilbakemelding.
Det var trist å lese om deres siste opphold. Småsur betjening er første gang jeg fått en kommentar om, og selvfølgelig er det helt uakseptabelt. Her må vi virkelig bare beklage, sånn skal det selvsagt ikke være. Likeså skal det ikke være kaldt på badet og musikkanlegget skal givetvis fungere. Jeg kan ikke annet enn å beklage, her har vi flere ting å forbedre og jeg skal følge det opp internt.

Har full forståelse hvis det er ønskelig å teste et annet hotell ved neste anledning, men håper jo selvfølgelig at vi til tross for ovennevnte får muligheten igjen i fremtiden.

Takk for dine kommentarer og beklager nok en gang.

Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Vi tok inn på hotell fra lørdag til søndag. Vi ble overrasket over hvor fint hotellet var!fine rom,super service og kjempe god frokost!!! Hørte lite støy ifra andre gjester og opplevde hotellet som veldig rent!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, AlexandraEikeskog
Olle Aulin, General Manager på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Kjære AlexandraEikeskog,

Takk for din kommentar.
Høres ut som dere hatt det fint hos oss og at oppholdet har vært en positiv opplevelse på alle måter.
Det varmer å høre, og spesielt hyggelig at både servicen og frokosten har vært så bra.

Takk for oppholdet og hjertelig velkommen tilbake.