Priceline
Anmeldt 23. juli 2021

Overnattet 2 dager. Strøkent hotellrom og perfekt beliggenhet midt i sentrum. For ikke å glemme den beste hotellfrokosten jeg noen gang har sett med masse utvalg. 10/10! Hyggelige ansatte. Rent og trivelig.

Takk, MaleneD2
Kinga Kjeldaas , Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei MaleneD2,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, kjekt å høre at du hadde et fint opphold hos oss. Kjempe hyggelig at du satt pris på mat tilbudet og serviset vårt. Håper vi kan ønsker deg velkommen igjen!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er pent og ryddig. De ansatte er fantastisk, helt fra første møte i resepsjonen til de helt fantastiske damene som jobbet i frokosten. Sjeldent man har blitt så godt ivaretatt på en hotellfrokost. Frokosten i seg selv er kjempe god og variert.

Rommet vårt var rent og pent med flott bad. Det var A/C på rommet, men den var ikke helt lett å forstå seg på i starten.

Et kjempe bra opphold, og et hotell som kan anbefales

Takk, Oyvind_G86
Kinga Kjeldaas , Annet på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei Oyvind_G86,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er utrolig hyggelig å høre at du hadde et supert opphold hos oss Vi ønsker deg velkommen tilbake snart igjen og tusen takk for besøket. Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Elendig. Dårligste hjelpen jeg noen gang har fått av et hotell. Kjøpte rom som var reklamert med stor dobbeltseng, men det viste seg at bare en person fikk bruke sengen. Så jeg og samboeren min måtte finne oss nytt hotell 23:00 på kvelden. Ingen hjelp eller mulighet for oppgradering. Betjeningen var ganske frekk i kjeften i tillegg. Vil ikke anbefale noen å bo der. Forstår nå hvorfor dette hotellet var billigst

Takk, Wanderer446605
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Greit hotell relativt sentralt i Stavanger. God frokost og greie treningsfasiliteter. Betjeningen var høflig og grei og service innstilt. Fint utgangspunkt for å se Stavanger by, men ligg unna kinarestauranten like i nærheten, det finnes mange flotte plasser å spise et steinkast unna.

Takk, Lars Tore S

Hei Lars Tore S,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en positiv tilbakemelding. Vi er glad for at du hadde et fint opphold hos oss og vi setter pris på tilbakemeldingen din. Velkommen tilbake!

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet må prøves. Frokosten var den beste jeg noen gang har fått på hotell. Alle de ansatte vi kom i kontakt med var særdeles service innstilte og blide. Viste virkelig at de satte pris på oss. Hun som hadde dagvakta i resepsjon 3/7-21 viste oss virkelig hva service og være blid å imøtekommende er.

Takk, 159livb
Kinga Kjeldaas , Annet på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei 159livb,

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss ved Thon Hotel Stavanger. Vi setter stor pris på at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding.
Vi jobber aktivt med både frokosten og kundeservice på hotellet, og det er hyggelig å høre at det ble bemerket.

Velkommen igjen i fremtiden!

Med vennlig hilsen