Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ZenHotels.comUSD 206
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og kjæresten lå 3 nettet og vi har bare positive ting å si om hotellet. De ansatte er profesjonelle, hjelpsomme, og veldig hyggelige - uten å være for mye.
Rommet var rent og senga var veldig god til å være hotellseng. God lufting på rommet med aircondition.
Frokosten var høydepunktet. Her var det buffe med alt hjertet måtte ønske og mer.

Vi kommer tilbake hit om vi skal til Stavanger.

Takk, djupedal1
Kinga Kjeldaas , Annet på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære djupedal1,

Tusen takk for denne fantastiske tilbakemeldingen, dette setter vi veldig pris på!
Det gleder oss veldig å høre at dere både var fornøyde med vår service og rommet dere hadde booket.
Takk for at du valgte å dele din opplevelse og vi gleder oss til å se dere igjen!

Velkommen tilbake!

Anmeldt 27. juli 2021

Vi hadde et supert opphold. Rent og trivelig rom, sjelden man møter så blid og serviceinnstilt betjening som her. Kan virkelig anbefales. Frokosten var også 5 stjerners. Damen i resepsjonen serverte meg kaffe mens mannen hentet bilen. Her mangler man ingenting..

Takk, Lillian N

Hei Lillian N,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Det er godt å høre dere var fornøyde med deres opphold hos oss Vi håper dere kommer på besøk snart igjen og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Ønsker deg en fin dag.

Anmeldt 23. juli 2021

Overnattet 2 dager. Strøkent hotellrom og perfekt beliggenhet midt i sentrum. For ikke å glemme den beste hotellfrokosten jeg noen gang har sett med masse utvalg. 10/10! Hyggelige ansatte. Rent og trivelig.

Takk, MaleneD2
Kinga Kjeldaas , Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei MaleneD2,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, kjekt å høre at du hadde et fint opphold hos oss. Kjempe hyggelig at du satt pris på mat tilbudet og serviset vårt. Håper vi kan ønsker deg velkommen igjen!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er pent og ryddig. De ansatte er fantastisk, helt fra første møte i resepsjonen til de helt fantastiske damene som jobbet i frokosten. Sjeldent man har blitt så godt ivaretatt på en hotellfrokost. Frokosten i seg selv er kjempe god og variert.

Rommet vårt var rent og pent med flott bad. Det var A/C på rommet, men den var ikke helt lett å forstå seg på i starten.

Et kjempe bra opphold, og et hotell som kan anbefales

Takk, Oyvind_G86

Hei Oyvind_G86,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er utrolig hyggelig å høre at du hadde et supert opphold hos oss Vi ønsker deg velkommen tilbake snart igjen og tusen takk for besøket. Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Elendig. Dårligste hjelpen jeg noen gang har fått av et hotell. Kjøpte rom som var reklamert med stor dobbeltseng, men det viste seg at bare en person fikk bruke sengen. Så jeg og samboeren min måtte finne oss nytt hotell 23:00 på kvelden. Ingen hjelp eller mulighet for oppgradering. Betjeningen var ganske frekk i kjeften i tillegg. Vil ikke anbefale noen å bo der. Forstår nå hvorfor dette hotellet var billigst

Takk, Wanderer446605