Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Trip.com
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 197
Anmeldt 10. august 2021

En ny perle for min del, da jeg har bodd i nærhet til hotellet da jeg bodde i Stavanger. Bodde tre netter, hvor rommet og betjeningen sørget for alt jeg behøvde.
Bonus med montert BOSE høyttaler og cromecast når været er kjipt eller formen ikke på topp. Frokosten var prima, både med tanke på utvalg og presentasjon, men også der serviceinnstilt betjening.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, KathrineG79
Kinga Kjeldaas , Daglig leder på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei KathrineG79,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss etter deres opphold hos oss. Det høres ut som du hadde en perfekt opphold hos oss. Jeg skal videreformidle dine hyggelige ord til vårt personale.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 1. august 2021

Fikk et lite, men veldig hyggelig og velutstyrt enkeltrom. Pluss for vannkoker og strykejern på rommet. Rent og ordentlig. Nydelig frokost, og hyggelig personale - fra ankomst til utsjekk. Veldig sentral beliggenhet i Stavanger sentrum.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 828maritl
Kinga Kjeldaas , Annet på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei 828maritl,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på. Godt å høre du både er fornøyd med vår beliggenhet og service. Vi ​ønsker deg velkommen tilbake snart igjen og tusen takk for besøket.

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og kjæresten lå 3 nettet og vi har bare positive ting å si om hotellet. De ansatte er profesjonelle, hjelpsomme, og veldig hyggelige - uten å være for mye.
Rommet var rent og senga var veldig god til å være hotellseng. God lufting på rommet med aircondition.
Frokosten var høydepunktet. Her var det buffe med alt hjertet måtte ønske og mer.

Vi kommer tilbake hit om vi skal til Stavanger.

Takk, djupedal1

Kjære djupedal1,

Tusen takk for denne fantastiske tilbakemeldingen, dette setter vi veldig pris på!
Det gleder oss veldig å høre at dere både var fornøyde med vår service og rommet dere hadde booket.
Takk for at du valgte å dele din opplevelse og vi gleder oss til å se dere igjen!

Velkommen tilbake!

Anmeldt 27. juli 2021

Vi hadde et supert opphold. Rent og trivelig rom, sjelden man møter så blid og serviceinnstilt betjening som her. Kan virkelig anbefales. Frokosten var også 5 stjerners. Damen i resepsjonen serverte meg kaffe mens mannen hentet bilen. Her mangler man ingenting..

Takk, Lillian N

Hei Lillian N,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Det er godt å høre dere var fornøyde med deres opphold hos oss Vi håper dere kommer på besøk snart igjen og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Ønsker deg en fin dag.

Anmeldt 23. juli 2021

Overnattet 2 dager. Strøkent hotellrom og perfekt beliggenhet midt i sentrum. For ikke å glemme den beste hotellfrokosten jeg noen gang har sett med masse utvalg. 10/10! Hyggelige ansatte. Rent og trivelig.

Takk, MaleneD2
Kinga Kjeldaas , Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei MaleneD2,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, kjekt å høre at du hadde et fint opphold hos oss. Kjempe hyggelig at du satt pris på mat tilbudet og serviset vårt. Håper vi kan ønsker deg velkommen igjen!