Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Fint hotell som ligger midt i Stavanger. Stilig og fresht innredet rom som inneholder alt man trenger. Pluss for Chrome cast og kjøleskap! Frokosten var helt fantastisk med alt man kan ønske seg! Verdt et besøk!

Takk, Adventure283917
Kinga Kjeldaas , Daglig leder på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Kjære Adventure283917,

Tusen takk for deres tilbakemelding. Det er veldig gledelig å se at ditt opphold på Thon Hotel Stavanger var strålende. Jeg vil ta dine kommentarer videre, og jeg er sikker på at vårt team vil sette stor pris på de positive tilbakemeldingene.

Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake!

Kinga Kjeldaas,

Anmeldt 10. august 2021

Fantastisk mottakelse i resepsjonen, blide og oppmerksomme medarbeidere. Rent og trivelig rom, og nærhet til "Lysløypå" og "Fargegata" gjorde at vi fikk sett litt av byen på den ene natta vi var her. Skulle absolutt hatt ei natt eler to til, ja. Anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, nilsolavs2021

Hei nilsolavs2021,

Takk for hyggelig tilbakemelding fra deres nylige besøk her på Thon Hotel Stavanger.
Det er hyggelig å høre at dere hadde et flott opphold hos oss. Kjekt at dere var fornøyde med beliggenheten og at dere syntes våre rom var rene, trivelige.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen til oss igjen!

Anmeldt 10. august 2021

En ny perle for min del, da jeg har bodd i nærhet til hotellet da jeg bodde i Stavanger. Bodde tre netter, hvor rommet og betjeningen sørget for alt jeg behøvde.
Bonus med montert BOSE høyttaler og cromecast når været er kjipt eller formen ikke på topp. Frokosten var prima, både med tanke på utvalg og presentasjon, men også der serviceinnstilt betjening.

Takk, KathrineG79

Hei KathrineG79,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss etter deres opphold hos oss. Det høres ut som du hadde en perfekt opphold hos oss. Jeg skal videreformidle dine hyggelige ord til vårt personale.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en annen anledning.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 1. august 2021

Fikk et lite, men veldig hyggelig og velutstyrt enkeltrom. Pluss for vannkoker og strykejern på rommet. Rent og ordentlig. Nydelig frokost, og hyggelig personale - fra ankomst til utsjekk. Veldig sentral beliggenhet i Stavanger sentrum.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 828maritl
Kinga Kjeldaas , Annet på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei 828maritl,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på. Godt å høre du både er fornøyd med vår beliggenhet og service. Vi ​ønsker deg velkommen tilbake snart igjen og tusen takk for besøket.

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og kjæresten lå 3 nettet og vi har bare positive ting å si om hotellet. De ansatte er profesjonelle, hjelpsomme, og veldig hyggelige - uten å være for mye.
Rommet var rent og senga var veldig god til å være hotellseng. God lufting på rommet med aircondition.
Frokosten var høydepunktet. Her var det buffe med alt hjertet måtte ønske og mer.

Vi kommer tilbake hit om vi skal til Stavanger.

Takk, djupedal1

Kjære djupedal1,

Tusen takk for denne fantastiske tilbakemeldingen, dette setter vi veldig pris på!
Det gleder oss veldig å høre at dere både var fornøyde med vår service og rommet dere hadde booket.
Takk for at du valgte å dele din opplevelse og vi gleder oss til å se dere igjen!

Velkommen tilbake!