Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
ZenHotels.comUSD 206
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Var 2 netter med min kone. Lite rom, men herlig seng og FANTASTISK frokost
Sentralt og vi anbefaler dette hotellet på det sterkeste. Dersom du derimot er den som liker store rom, ville jeg oppgradert rommet eller funnet noe annet. Det var heller ikke badekar for de som ønsker det.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, johnnybJ6110EH
Kinga Kjeldaas , Daglig leder på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Hei johnnybJ6110EH,

Takk for en hyggelig tilbakemelding og for at dere valgte å bo hos oss på Thon Hotel Stavanger. Veldig hyggelig å lese at dere har hatt det fint hos oss!

Håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Ligger sentralt og lett med parkering ikke langt unna. Hyggelig betjening, god service, fine rom og ikke minst en god frokost.

Bor her jevnlig mhp jobb. Kan absolutt anbefales både mhp jobb og fritidsreise

Reisetype: Reiste alene
Takk, JensNN

Kjære JensNN,

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding!
Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med servicenivå, betjening og rom.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, med gangavstand til nær sagt hele byen. Hotellets ansatte er imøtekommende og hyggelige. Rommet var rent og veldig vakkert. Om morgenen kunne vi nyte en helt utrolig innholdsrik frokostbuffet. Hotellet kan anbefales.

Takk, Lasse G
Kinga Kjeldaas , Daglig leder på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Kjære Lasse G,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding av ditt opphold her hos oss på Thon Hotel Stavanger.
Det er veldig hyggelig at oppholdet har vært bra og at dere har kost dere hos oss. Vi på Thon Hotel Stavanger jobber kontinuerlig for å gjøre våre gjester fornøyde, og det gleder oss at dere setter pris på det.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake!

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Fint hotell som ligger midt i Stavanger. Stilig og fresht innredet rom som inneholder alt man trenger. Pluss for Chrome cast og kjøleskap! Frokosten var helt fantastisk med alt man kan ønske seg! Verdt et besøk!

Takk, Adventure283917

Kjære Adventure283917,

Tusen takk for deres tilbakemelding. Det er veldig gledelig å se at ditt opphold på Thon Hotel Stavanger var strålende. Jeg vil ta dine kommentarer videre, og jeg er sikker på at vårt team vil sette stor pris på de positive tilbakemeldingene.

Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake!

Kinga Kjeldaas,

Anmeldt 10. august 2021

Fantastisk mottakelse i resepsjonen, blide og oppmerksomme medarbeidere. Rent og trivelig rom, og nærhet til "Lysløypå" og "Fargegata" gjorde at vi fikk sett litt av byen på den ene natta vi var her. Skulle absolutt hatt ei natt eler to til, ja. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, nilsolavs2021

Hei nilsolavs2021,

Takk for hyggelig tilbakemelding fra deres nylige besøk her på Thon Hotel Stavanger.
Det er hyggelig å høre at dere hadde et flott opphold hos oss. Kjekt at dere var fornøyde med beliggenheten og at dere syntes våre rom var rene, trivelige.

Vi gleder oss til å ønske dere velkommen til oss igjen!