Fullt refunderbart før fre. 13. okt.
Fullt refunderbart før søn. 15. okt.
Bli belønnet med One Key
Fullt refunderbart før søn. 15. okt.
Bli belønnet med One Key
TripadvisorUSD 192
AlgotelsUSD 455
Anmeldt 22. juli 2022 via mobile enheter

Nydelig hotell med god beliggenhet. Dette hotellet besøker vi et par ganger i året. Årsaken er flotte rom, god frokost, hyggelige ansatte og god beliggenhet. Gleder oss alltid til å besøke dette hotellet. Vi anbefaler å være tidlig ute for å booke rom.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, Camillastromo
Kinga Kjeldaas , Daglig leder på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2022

Kjære Camillastromo,

Tus seen hjertelig takk for denne hyggelige tilbakemeldingen. Hyggelig å høre at dere bor ofte hos oss og at dere trives så godt på Thon Hotels i Stavanger.

Vi gleder oss til å se dere igjen snart!

Anmeldt 2. juli 2022

Alt ved dette hotellet var bra og bedre enn forventet. Bra beliggenhet, meget serviceinnstilt betjening, svært bra frokost, hyggelige rom og innredning osv. Ved neste besøk i Stavanger vil vi utvilsomt bruke samme hotell, og vi anbefaler det uten tvils.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 391j_rgena
Kinga Kjeldaas , Daglig leder på Thon Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2022

Kjære 391j_rgena,

Varmt og hjertelig takk for din flotte tilbakemelding! Dette var ordentlig hyggelig lesning!
Vi håper det ikke er lenge til vi får se deg igjen på Thon Hotel Stavanger.

Anmeldt 27. juni 2022

Har besøkt hotellet ved flere anledninger. Ok. rom som ikke var stort, men tilfredstilte vårt krav. Helt grei frokost hvor lite manglet. Sengene var gode å ligge i. Pluss for kjøleskap og safe. Viktig at det også var et godt fungerende klimaanlegg på rommet. Kommer gjerne igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, ronaldhI3740VH

Kjære ronaldhl3740VH,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss dine tilbakemeldinger! Det er godt å høre at oppholdet ditt var hyggelig. Vi gleder oss til å se deg igjen!

Anmeldt 15. juni 2022 via mobile enheter

Flott betjening. Alle var i godt humør og smilende. Fantastisk frokost. En av de bedre dette. Mye å velge mellom. Husk du kan også komme med ønsker. Ryddig rom :-) ikke minst et veldig sentralt hotell. God parkering rett ved hotellet. Dette kan jeg anbefale.

Takk, RRSEL

Kjære PRSEL,

Tusen takk for dine hyggelige ord om huset, beliggenheten og vårt personale! Det gleder meg å lese at dere følte dere ivaretatt av alle våre avdelinger. Det skal jeg overbringe mine kollegaer.
Varmt velkommen tilbake, når deres reiser fører dere hit.

Anmeldt 13. juni 2022 via mobile enheter

Fantastisk service flotte rom og en nydelig frokost.Perfekt beliggenhet!Flott hotell både for familie og for par.Sengene er utrolig gode og kjempefine bad.Perfekt med isbitmaskin ute i gangen.Gratis vannflasker er jo også ett stort pluss:)

Romtips: Du må parkere på offentlig parkering.Ingen parkering tilknyttet hotell.
Takk, 838ainat

Kjære 838ainat,

Tusen takk for dine hyggelige ord om hotellet og vårt personale! Det gleder meg virkelig å lese at dere satte så stor pris på huset vårt!
Vi håper på mange flere besøk etter hvert. Varmt velkommen tilbake ved en senere anledning.