“Dansekveld ”
Anmeldelse av Garman Pianobar

Garman Pianobar
Vurdert som nr. 108 av 239 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Dersom du over 40 år og vil ha en litt vill fredag eller lørdag kveld på byen går man på Garmann.
Her spilles gamle svisker for full guffe "live" Trangt og mye småfulle "gamlinger" som vil være 25 år fortsatt. Men veldig kjekt og store muligheter for å få seg noen danser dersom en ønsker. Bar med alle rettigheter.

Takk, avva123

Anmeldt 5. august 2018

Vi var 2 vennepar som koste oss her etter middag på byen. Gode drinker og livlig i pianobaren fikk oss alle til å storkose oss. Hyggelige vakter og betjening gjorde kvelden til en hyggelig affære. Stort sett voksent klientell.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 434aghad
Anmeldt 22. januar 2018

På Garman er det alltid gøy. Her er full rulle og god musik. Litt trangt men det veier opp for god stemning.
Her treffes ofte bransefolk og andre. Varme i tak for de som vil sitte ute en kald vinter/Høst kveld.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Jan Ove B
Anmeldt 22. desember 2017

Garman er ikke et rånested, men det er likevel et utested av den litt klassiske 80-talls kulturen. Forvent kjente P4-låter du kan synge til.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Jarle T
Anmeldt 26. april 2017 via mobile enheter

Hyggelig er nok beskrivelsen på Garman.
Flott uteplass i ettermiddags/kvelds solen ved vågen.
Et stort minus for feil glass og utvannet/blandet øl.
Man bruker ikke halvliters bøtter til god IPA, men skal få flaske og rett glass ved neste besøk.
For dere får en sjans til.

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, bj_rntrondt

Reisende som så på Garman Pianobar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Garman Pianobar? Del dine erfaringer!