“Øl, øl, øl og noen drinker”
Anmeldelse av Gnu Bar

Gnu Bar
Vurdert som nr. 130 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 20. juli 2021

Stakk innom her etter en fotballkamp for noen enheter før vi tok kvelden. Bordservering med QR bestilling. Fungerte meget bra. Rask betjening, frisk øl og gode drinker.

1  Takk, livsnyteren11

Anmeldt 17. april 2019

Dette er en hyggelig brun pub i hjertet av Stavanger. Godt utvalg og interiøret er slik du forventer på en brun pub.

3  Takk, Petter B
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

du! hvis du ska ud i Stavanger, må du bare på Gnu. hvis ikkje kan du drokna i vågen. siden eg må skriva 100 tegn, må eg sikkert skrøyda av ABSOLUT ALT!!!

2  Takk, roarg966
Anmeldt 22. mai 2017 via mobile enheter

Herlig sted med topp stemning og konge bevertning :)! Om man vil ha ett sosialt sted med kjekke folk er Gnu midt i blinken!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, André K
Anmeldt 2. juli 2016 via mobile enheter

Topp sted for øl, fotball og pølse. Alltid trivelige ansatte og gjester, og gode tider. Stor sjanse for å vende tilbake, men stedet blir bare triveligere og triveligere så ingen fare.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, kjedah

Reisende som så på Gnu Bar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Gnu Bar? Del dine erfaringer!