“Kjekk frukost/ lunsjplass”
Anmeldelse av Hverdagsgodt

Hverdagsgodt
Vurdert som nr. 43 av 224 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Hverdagsgodt tilbyr fersk, god og sunn frokost & lunsj som takeaway og levering. Hovedmenyen består av sandwicher, smoothier, suppe og en del andre produkter. Vi lager all mat fra bunnen, den gjør godt for både kropp & sjel! Det er lett å stikke innom lokalene våre på vei til jobb eller det når ellers måtte passe. Gratis parkering rett utfor døren:) Vi leverer også mat til møter, kurs, og catering, samt lunsj til folk som jobber i Stavanger. Enkeltpersoner er hjertelig velkommen til å bestille, men vi må ha et minimum antall bestillinger fra en bedrift for at vi kommer syklende. Ta kontakt her for mer informasjon dersom du er interessert!!
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Koselig innredet plass med sunnere alternativer til lunsj. Kjempegod sandwich av hjemmelaget brød. Neste gang vil jeg teste smootiebowl. Har savnet en plass i Stavanger der en kan spise lettere måltider. Savnet priser på menyen, greit å vite hva ting koster før en bestiller.

Takk, MStavanger1

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Dette var kjempehyggelig og kjempegodt. Koselig stemning og bra service. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, JamesKarlsen
Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

Vært her et par ganger og kjempe god mat hver gang. Hyggelig personale og koselig lokale, litt utenom det vanlige. Kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, andrped
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Byens beste sandwich! Saftig, smakfullt brød med herlig kylling eller vegansk hummus, fløyelsmyke smoothies eller ferskpresset juice, og søtpotetbrownies ‘to die for’! Her er mat, drikke og dessert det oser smak og samtidig sunnhet av! Hyggelige sitteplasser både inne og ute! Anbefales både for venninnelunsj og med familien eller alene!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, solveigf527
Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

God spennende og annerledes mat. Det skinner gjennom at maten er laget av gode råvarer uten juks eller snarveier.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, FrodeI

Reisende som så på Hverdagsgodt, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Hverdagsgodt? Del dine erfaringer!