“Topp lunsjsted i Stavanger sentrum”
Anmeldelse av Hverdagsgodt

Hverdagsgodt
Vurdert som nr. 46 av 225 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Hverdagsgodt tilbyr fersk, god og sunn frokost & lunsj som takeaway og levering. Hovedmenyen består av sandwicher, smoothier, suppe og en del andre produkter. Vi lager all mat fra bunnen, den gjør godt for både kropp & sjel! Det er lett å stikke innom lokalene våre på vei til jobb eller det når ellers måtte passe. Gratis parkering rett utfor døren:) Vi leverer også mat til møter, kurs, og catering, samt lunsj til folk som jobber i Stavanger. Enkeltpersoner er hjertelig velkommen til å bestille, men vi må ha et minimum antall bestillinger fra en bedrift for at vi kommer syklende. Ta kontakt her for mer informasjon dersom du er interessert!!
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler Hverdagsgodt på det varmeste. Fin beliggenhet midt i Stavanger, flotte lokaler, kjempehyggelig betjening, og veldig god mat. Sandwichene med hummus/feta og med skinke/rød pesto var begge veldig gode, og de lagde gode ostesmørbrød med rødpesto og skinke som var et perfekt alternativ for barn. Fritz-Kola var også for meg et nytt og hyggelig bekjentskap. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Stavanger for den gode maten og det hyggelige vertskapet.

Takk, Larseren

Anmeldt 10. juli 2020

Alltid fornøyd når jeg handler her. Her kan du få glutenfritt og vegansk som smaker veldig godt. Alltid imøtekommende.

Takk, 804sirih
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Koselig innredet plass med sunnere alternativer til lunsj. Kjempegod sandwich av hjemmelaget brød. Neste gang vil jeg teste smootiebowl. Har savnet en plass i Stavanger der en kan spise lettere måltider. Savnet priser på menyen, greit å vite hva ting koster før en bestiller.

Takk, MStavanger1
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Dette var kjempehyggelig og kjempegodt. Koselig stemning og bra service. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, JamesKarlsen
Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

Vært her et par ganger og kjempe god mat hver gang. Hyggelig personale og koselig lokale, litt utenom det vanlige. Kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, andrped

Reisende som så på Hverdagsgodt, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Hverdagsgodt? Del dine erfaringer!