Guidet tur til Kjerag og Kjeragbolten

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Lysefjorden Adventure på
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Jeg ble hentet på hotellet av den blide og hyggelige guiden Rebekka kl 07.00. Kjøreturen fra byen til parkeringen tok ca 40min. Turen fra parkeringen og opp til Preikestolen i rask gange tok 1 time og 15 minutter. Jeg sliter noe med høydeskrekk og var derfor litt spent på hvordan dette ville gå. Men Rebekka var der med oppmuntrende ord og passet på meg hele veien. Selvom tåken hindret noe av utsikten ble dette en veldig flott tur. Etterpå ble jeg brakt trygt tilbake til hotellet i Stavanger. Veldig greit å slippe å tenke på å finne parkering. Enklere blir det ikke! Tusen takk til Lysefjord Adventure og Rebekka for glimrende service og bistand til at jeg nådde målet om å komme meg opp til Preikestolen!

1  Takk, OVA_12
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Vi tok turen opp til Kjerag og Kjeragbolten med den beste guiden vi kunne hatt. Hege har gjort at denne turen har vært veldig koselig, lærerik og ikke minst trygg. Da vi var fremme på Kjeragbolten og vi trodde at turen var ferdig, overrasket hun oss og tok oss til et annet nær sted. Der hadde vi en enda bedre utsikt over Lysefjorden og dessuten var det færre folk, så det var perfekt for å spise lunsj og nytte det nydelige været. Vi anbefaler denne turen med vår guide Hege på det sterkeste.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, andr_sm150
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble hentet utenfor vårt hotell kl 05 på morgenkvisten og kjørt til Lauvik. Deretter opplevde vi en magisk båttur på Lysefjorden, hvor vi fikk se severdigheter som Prekestolen, Flørlitrappene og Kjeragbolten fra fjorden. Videre kjørte vi bil til startstedet for turen. Vi fikk god informasjon i forkant om hva vi ville oppleve på turen. Vår guide Geir Inge valgte et passende tempo med innlagte drikkepauser, relevant informasjon og god tid til fotografering, samt lang spisepause på toppen. Vi gikk til utsiktspunktet Neset hvor det var spektakulær utsikt, før nedturen. Vi opplevde Geir Inge som en meget behagelig og dyktig guide og anbefaler han og Artic adventures på det sterkeste! Meget flott opplevelse!

Takk, erikgN9070JK
Anmeldt 26. august 2018

Vi var en gruppe på 7 stk som bestilte tur med Lysefjorden Adventures.Guiden hentet oss på hotellet om morgenen og kjørte oss tilbake om ettermiddagen/kvelden. Vi hadde en fantastisk tur opp trappene på Flørli. Guiden hadde svar på det meste, og var tydelig opptatt av at vi var på tur for å få en god naturopplevelse .Vil anbefale Lysefjorden Adventures sjølv om en er fjellvandt eller ei. Vi vil nok benytte oss av tilbudet ved en senere anledning på et annet turmål.Terningkast 6!!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, JanneV20
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Geir er en super guide. Valgte Lysefjorden Adventure da vi trengte guide på turen til Flørlitrappene. Rolig og behagelig giude som la opp turen og gjorde den til minneverdig tur.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Bente R