“God mat med hyggelig betjening!”
Anmeldelse av Daran Thai Restaurant

Daran Thai Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 225 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentisk Thai restaurant, akkurat som vi lager det hjemme! Løkkeveien 44. Lunsj, middag, take-away og catering. Alle rettigheter på alkoholskjenking. Velkommen til en god smaksopplevelse og topp servicenivå
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

God mat med hyggelig betjening!
Dette var faktisk veldig godt. Ikke det beste jeg har spist, men godt!
Ta gjerne turen innom hvis du er sulten!.

2  Takk, renemsamdal

Anmeldt 22. juli 2020

Veldig god og smakfull mat. Hyggelig betjening og vi fikk maten raskt. Mye å velge i for vegetarianere, og de var gode på å opplyse om allergener. Kan anbefales!

Takk, magnhild B
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Måtte vente lenge på bestilling, lenge til drikkevarer kom og veldig lenge til forrett og hovedrett kom. Brukte 2,5 time på et veldig enkelt måltid. Spiste vårruller til forrett og Pad Thai til hovedrett. God mat, men besøket ble dessverre ødelagt av ventetiden.

Takk, steinsho
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Beste Thai-mat på lenge. Anbefales på det varmeste. Jeg er glad i ingefær, ba om ekstra ingefær i maten og fikk det. Smakte utmerket. Travelt sted, mange gjester, oppmerksom betjening. Lite ventetid.

Takk, gr0berg
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Beste Thaimaten jeg har hatt i Norge. Godt utvalg av thai retter. Bra for familier da du kan velge selv hvor sterke rettene skal være. Prisene er også bra.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 867mayb

Reisende som så på Daran Thai Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Daran Thai Restaurant? Del dine erfaringer!