“Mmmmmm, digg mat☺️”
Anmeldelse av Daran Thai Restaurant

Daran Thai Restaurant
Vurdert som nr. 16 av 235 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentisk Thai restaurant, akkurat som vi lager det hjemme! Løkkeveien 44. Lunsj, middag, take-away og catering. Alle rettigheter på alkoholskjenking. Velkommen til en god smaksopplevelse og topp servicenivå
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Takeaway
Vi bestilte takeaway fra denne restauranten på vår ferie i Stavanger.
Maten smakte helt suverent bra!!
Vårrullene var sprøe og smakfulle,hovedrettene var knallgode. Denne maten skulle vi gjerne spist flere ganger i uken. Anbefales!

Takk, gretheloh
Daranphop H, Owner på Daran Thai Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Hei!
Så kjekt å høre at dere var fornøyde! :D
Tusen takk for kjempehyggelig anmeldelse og ønsker dere en fin sommerferie!

Anmeldt 7. juli 2021

Alt bler lagt fra bunn av, superhyggelig betjening, gode priser og utvalg. Tom Ka Gai suppen va nydelige med perfekt balanse av syrlighet, sødme og umami.

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, MatEntusiasten

Hei!
Så kjekt å høre at du var fornøyde! :D
Tusen takk for kjempehyggelig anmeldelse og ønsker deg en fin sommer!

Anmeldt 4. juli 2021

Maten er alltid god, servicen er veldig bra. Man er alltid mett og fornøyd etter å ha spist hos Daran thai. Også god erfaring med take away tjenesten.
God opplevelse, anbefales.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, violaw631

Hei!
Så kjekt å høre at du var fornøyd! :D
Tusen takk for kjempehyggelig anmeldelse, vi setter stor pris på tilbakemelding.
Ha en fin sommer! :)

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk, autentisk thaimat. Tom Yum Goong suppe og Pad sees ew = Helt fantastisk! Kommer gjerne tilbake. Svært hyggelig betjening!

1  Takk, Mona Ø

Hei!
Teamet vårt ble så glade da jeg leste opp denne kjempehyggelig anmeldelsen.
Tusen takk, vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen.
Ha en fin sommer! :)

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

God mat og gode retter med klare styrkeanvisninger som gjør det lett å velge riktig mat for den enkelte. Gode valgmuligheter med tanke på råvarer.

1  Takk, christianlomsdalen

Hei! :)
Tusen takk for hyggelig anmeldelse!
Så kjekt at du oppdaget vår sterkhet nivå nyttige.
Ha en fin sommer!

Reisende som så på Daran Thai Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Daran Thai Restaurant? Del dine erfaringer!