“Fantastisk mat”
Anmeldelse av Daran Thai Restaurant

Daran Thai Restaurant
Vurdert som nr. 16 av 235 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentisk Thai restaurant, akkurat som vi lager det hjemme! Løkkeveien 44. Lunsj, middag, take-away og catering. Alle rettigheter på alkoholskjenking. Velkommen til en god smaksopplevelse og topp servicenivå
Anmeldt 4. august 2021

Hyggelig restaurant , blid betjening og nydelig mat. Vi var en familie med to barn og alle var superfornøyd med maten. Eneste lille minus var at det var litt lang ventetid på maten, men det var grunnet mange besøkende og takeout bestillinger, men det er vel et tegn på at det er et godt sted:-) kommer gjerne tilbake hit!

Takk, C223BEmariae
Daranphop H, Eier på Daran Thai Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei, Maria!
Så kjekt å høre at dere var fornøyde! :D
Tusen takk for kjempehyggelig anmeldelse, vi setter stor pris på tilbakemelding.
Det blir litt hektisk av og til grunnet mange bestillinger.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Maten smakte kjempegodt, og den var for oss akkurat passe spicy. Vi ble stappmette. Hyggelig betjening, fullt av folk.

Takk, anitakU8589YV

Hei, Anita!
Så kjekt å høre at dere var fornøyde! :D
Takk for besøket, jeg gleder meg med å lese denne.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fornorsket de vakre thai smakene.
Ble skuffet.
Hadde til forrett thai fiskekaker. De var veldig gode.
Hovedrett var basilikum svin. Den var ganske tam i smakene.
Her følte jeg at jeg ble servert en fornorsket versjon av denne retten.
Jeg kommer til thai restaurant for å oppleve noe ekstra, autentisk som jeg ikke lager hjemme.

Servicen… tok vel borti mot 20-30 min før noen kom å tok bestilling.

Takk, Stay23232058820

Hei!
Så kjekt å høre at dere var fornøyde med fiskekakene! :D
Vi har forskjellige sterkhetsnivå som går fra Mild til Thai Sterk.
Kanskje jeg kan anbefale å prøve Phad Graproaw Moo (wok med basillikum med svin) "Thai Sterk og Thai Style" (Hakket svinkjøtt) ved neste anledning? :)
Det blir hektisk av og til grunnet mye besøk og takeaway bestillinger, men det er ingen unnskyldning for at dere måtte vente mot 20 minutter for å få bestilt. Jeg beklager og skal ta den videre til vårt servitør-teamet.
Tusen takk for anmeldelse, vi setter stor pris på alle tilbakemelding. Både ris og ros.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Takeaway
Vi bestilte takeaway fra denne restauranten på vår ferie i Stavanger.
Maten smakte helt suverent bra!!
Vårrullene var sprøe og smakfulle,hovedrettene var knallgode. Denne maten skulle vi gjerne spist flere ganger i uken. Anbefales!

Takk, gretheloh
Daranphop H, Owner på Daran Thai Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Så kjekt å høre at dere var fornøyde! :D
Tusen takk for kjempehyggelig anmeldelse og ønsker dere en fin sommerferie!

Anmeldt 7. juli 2021

Alt bler lagt fra bunn av, superhyggelig betjening, gode priser og utvalg. Tom Ka Gai suppen va nydelige med perfekt balanse av syrlighet, sødme og umami.

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, MatEntusiasten

Hei!
Så kjekt å høre at du var fornøyde! :D
Tusen takk for kjempehyggelig anmeldelse og ønsker deg en fin sommer!

Reisende som så på Daran Thai Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Daran Thai Restaurant? Del dine erfaringer!