“Topp thai mat”
Anmeldelse av Daran Thai Restaurant

Daran Thai Restaurant
Vurdert som nr. 16 av 235 Restauranter i Stavanger
Beskrivelse: Autentisk Thai restaurant, akkurat som vi lager det hjemme! Løkkeveien 44. Lunsj, middag, take-away og catering. Alle rettigheter på alkoholskjenking. Velkommen til en god smaksopplevelse og topp servicenivå
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Dette var en virkelig god thai restaurant . Ikke det mest fancy interiøret , men Supergod mat og kjempehyggelig betjening.
Her kunne man også få sterk nok mat og ikke bare den «norsk sterke « varianten.
Anbefales , og vi kommer tilbake når vi har mulighet.

Takk, Lill-Karin
Daranphop H, Owner på Daran Thai Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2022

Hei, Lill-Karin!
Teamet vårt ble så glade da jeg leste opp denne kjempehyggelig anmeldelsen.
Vi satt stor fokus på god mat og god betjening.
Tusen takk, vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen.
Håper vi ses igjen neste gang du er innom Stavanger! :)

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk thaikjøkken. Anbefales varmt. (Vi skulle på Egget men måtte bare tilbake til Daran Thai. Unnskyld, Egget).

Takk, Ingvill
Daranphop H, Eier på Daran Thai Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei, Ingvill!
Teamet vårt ble så glade da jeg leste opp denne kjempehyggelig anmeldelsen.
Tusen takk, vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen.

Anmeldt 4. august 2021

Hyggelig restaurant , blid betjening og nydelig mat. Vi var en familie med to barn og alle var superfornøyd med maten. Eneste lille minus var at det var litt lang ventetid på maten, men det var grunnet mange besøkende og takeout bestillinger, men det er vel et tegn på at det er et godt sted:-) kommer gjerne tilbake hit!

Takk, C223BEmariae

Hei, Maria!
Så kjekt å høre at dere var fornøyde! :D
Tusen takk for kjempehyggelig anmeldelse, vi setter stor pris på tilbakemelding.
Det blir litt hektisk av og til grunnet mange bestillinger.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Maten smakte kjempegodt, og den var for oss akkurat passe spicy. Vi ble stappmette. Hyggelig betjening, fullt av folk.

Takk, anitakU8589YV

Hei, Anita!
Så kjekt å høre at dere var fornøyde! :D
Takk for besøket, jeg gleder meg med å lese denne.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fornorsket de vakre thai smakene.
Ble skuffet.
Hadde til forrett thai fiskekaker. De var veldig gode.
Hovedrett var basilikum svin. Den var ganske tam i smakene.
Her følte jeg at jeg ble servert en fornorsket versjon av denne retten.
Jeg kommer til thai restaurant for å oppleve noe ekstra, autentisk som jeg ikke lager hjemme.

Servicen… tok vel borti mot 20-30 min før noen kom å tok bestilling.

Takk, Stay23232058820

Hei!
Så kjekt å høre at dere var fornøyde med fiskekakene! :D
Vi har forskjellige sterkhetsnivå som går fra Mild til Thai Sterk.
Kanskje jeg kan anbefale å prøve Phad Graproaw Moo (wok med basillikum med svin) "Thai Sterk og Thai Style" (Hakket svinkjøtt) ved neste anledning? :)
Det blir hektisk av og til grunnet mye besøk og takeaway bestillinger, men det er ingen unnskyldning for at dere måtte vente mot 20 minutter for å få bestilt. Jeg beklager og skal ta den videre til vårt servitør-teamet.
Tusen takk for anmeldelse, vi setter stor pris på alle tilbakemelding. Både ris og ros.

Reisende som så på Daran Thai Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Daran Thai Restaurant? Del dine erfaringer!