“God mat, uformelt og hyggelig betjening ”
Anmeldelse av Daran Thai Restaurant

Daran Thai Restaurant
Vurdert som nr. 11 av 255 Restauranter i Stavanger
Prisklasse: kr 40 - kr 219
Beskrivelse: Autentisk Thai restaurant, akkurat som vi lager det hjemme! Løkkeveien 44. Lunsj, middag, take-away og catering. Alle rettigheter på alkoholskjenking. Velkommen til en god smaksopplevelse og topp servicenivå
Anmeldt 11. juli 2023

Nydelig mat, men litt lang ventetid. Men maten er verdt å vente på. Take away blir nok prioritert og skapet litt for lang vente tid for de som vil spise i restauranten.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Kristin U

Anmeldt 29. mai 2023

Fortsatt den beste Thai restauranten jeg har spist på i Norge! Anbefaler denne på det sterkeste! Gode porsjoner, super hyggelig besetning og viktigst av alt; fantastisk Thai mat!😍

Jeg reiser en del innad i Norge på grunn av jobb, og sover jeg først i Stavanger er Daran Thai alltid blitt førstevalget.

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, kristinypm
Anmeldt 4. februar 2023

Veldig god mat, grei pris og hyggelig betjening ☺ Fikk alt som bestilt, kort vente tid, alt tipp topp 👍🏻

Dato for besøk: februar 2023
Takk, Luiza G
Anmeldt 18. desember 2022 via mobile enheter

Hadde lest om stedet på tripsadvisor og dro derfor tid for å teste det. Maten stod til forventningene. Solide porsjoner og maten smakte helt nydelig!

Dato for besøk: desember 2022
1  Takk, polizam7
Anmeldt 17. desember 2022 via mobile enheter

Vi var 2 stk som spiste vårruller, green og red curry. Nydelig mat, enkelt og greit. Gir bare karakter for mat da atmosfære og hygge ikke er grunnen til god karakter. Servitøren var litt fraværende til tider og tydelig at det er mye take away som omsettes.

Dato for besøk: desember 2022
Takk, frodes197

Reisende som så på Daran Thai Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Daran Thai Restaurant? Del dine erfaringer!