“Fantastisk smaksopplevelse og stemning i restauranten”
Anmeldelse av The Shack

The Shack
Vurdert som nr. 61 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 9. juli 2021

Hyggelig servitør, og utrolig god og rimelig mat. Må si at taco-kyllingburgeren var den mest fantastiske smaksopplevelsen jeg har hatt i burgerform. Stemningen var også bra, men rolig og god musikk i bakgrunn. Hvis du er ute etter Stavangers beste burgersted er det hit du må dra! Absolutt verdt hver eneste krone.

Takk, Marinafje

Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

Svært god blåmuggost-burger, med parmesan fries. Godt utvalg på menyen, og rask og god service. Skal tilbake hit.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, arnekristians
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Greit stikke innom sted en søndag formiddag.
Oppmerksom og rask service. Kom med ekstra vann kjapt.
Bra Chipotle burger og milkshake i festlig glass.
Kyllingburgeren virket litt tørr. De har endret brødet og det var bedre før mente ungdommen.

3  Takk, QExcellent
Anmeldt 20. april 2020 via mobile enheter

På the shack må man tydeliggjøre at men ikke vil ha bacon på vegetar burgeren sin. For det er hvis flere av deres kunder som foretrekker vegetarburger med bacon. Kommer ikke til å handle mer her, i og med at jeg ikke liker bacon på burger eller tørre fries.

Dato for besøk: april 2020
Takk, idam3452019
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Service, kvalitet og presentasjon er dalende på The Shack. Jeg vet ikke hvorfor det er blitt slik, men det bør være enkelt å ta grep. Start med et smilekurs og presenter maten skikkelig. Ikke drep burgeren med mer rødløk enn kjøtt.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Jarle T

Reisende som så på The Shack, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i The Shack? Del dine erfaringer!