“Perfekt sommerdag ”
Anmeldelse av Fortou

Fortou
Vurdert som nr. 64 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Dro hit for å bestille en middag utenom det vanlige, for så å spise i parken rett ved med nydelig vær! Helt knall opplevelse og gode smaker. Pene priser og gode porsjoner, rask og god service. NYDELIG! Skal definitivt tilbake med en gjeng gode venner

Dato for besøk: august 2020
Takk, carolinemyr

Anmeldt 27. april 2020

Vi bestilte søndagsmiddag igår. Burgeren smakte greit/bra. Men pommes frites trakk ned opplevelsen. Bestilte med krydder. Det var altfor mye krydder på, og ungene kunne ikke spise den. Prøver gjerne noe annet neste gang. Ellers greie åpningstider, sjarmerende lokasjon.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, Vany90
Anmeldt 26. desember 2019 via mobile enheter

Fresht, kult, sunt, kortreist, lekkert, Instavennlig, rimelig, hipsterish, vegansk(om du vil?), vegetar(om du vil), smakfullt.
Beste take away-stedet i byen!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, carinao470
Anmeldt 5. oktober 2019

Vi var her og hadde smaksmenyen deres med 6 retter. Dette var en variert meny med gjennomgående gode smaker og lokale råvarer. Kokken tok seg god tid til og forklare hver enkelt rett. Vi anbefaler alle en tur innom her.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, AndersSalte
Anmeldt 23. august 2019

Lite brakkelignende bygg ved innkjørselen til det nedlagte bryggeri. Ikke et sted hvor en sitter ned å spiser. Maten kan taes med til ute- eller innearealet til puben på motsatt side av innkjørselen. Bestilling ved disken, og 15 min ventetid. Bibimbap med høyrygg fra okse var bra ! Bahn mi skulle etter menyen komme med sprø baguette. Det gjorde den ikke. Ble servert i et forvokst slapt pølsebrød med konsistens som på Narvesen/Shell...Samlet spennende og god smak også på denne retten.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Lars162

Reisende som så på Fortou, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Fortou? Del dine erfaringer!