Ikke en plass for og feste eller danse

Trist opplevelse om du lager stemmning og danser blir du kasta ud. Du får aldri en begrunnelse på... les mer

Anmeldt 30. april 2022
Justasulf
Var gøy til jeg song litt for høyt.

Går ikke an å ha det kjekt uten å bli kastet ut.( da blir du sett på som for full)HUSK. ikke syng... les mer

Anmeldt 16. april 2022
Beverlykastamegut

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

En utrolig harry og vemmelig pub, der alt dreier seg om å få folk til å drikke enda mer. Mye vulgære og godt brisne folk som neppe er i inntektsgivende arbeid. Ekstremt lite fokus på smittevern, kom her om du skulle ha et ønske om å bli smittet. Money talks….

Dato for opplevelse: mai 2021
2  Takk, Oddie99
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom ikke inn på grunn av korona, men det så ut som at det var sjuuukt god stemning der inne for de som prøvde å komme inn før 12 på natta. Skal prøve igjen neste gang fordi det er feeeeett

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, hcstokke
Anmeldt 3. mai 2020

Jeg og vennen min var her en dag i helga. Vi hadde nettopp vært ute på byen og vi følte for å drikke litt. Alt smakte bra, og de ansatte var veldig hyggelige mot oss. Dette er en veldig bra og koselig bar. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: april 2020
Takk, hyggeligkar
Anmeldt 29. september 2018

Jeg har vært rundt i landet og prøvd ut ulike barer,men hver gang konkluderer jeg med at beverly er den beste. Det er alltid god stemning,musikk og masse forskjellige folk. Blir aldri lei av å gå der og opplever alltid god stemning. Etter jeg har prøvd utesteder i Oslo er beverly 10/10.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, LotteL227
Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Herlig pub med mye folk. Et sted en kan gå 7 dager i uken med mange nydelige sjeler.
Uteserveringen på sommeren er fantastisk!

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, SteffenRege