Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Fjord Events på
1924 av 202 anmeldelser
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vi var så heldige å gå en tur i strålende sol og flatt vann inn i Lysefjorden. Nydelig dag på sjøen med en utrolig bra pilot.

1  Takk, 396magnusb
simongundersen, General Manager på Fjord Events, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Flott å høre at dere hadde en fantastisk opplevelse med oss! Mange takk for anmeldelsen.

Anmeldt 22. september 2019

Ettermiddagstur i september. Fjord Event ordnet med stille sjø, sol og varme. Flott båt. Sikkerhet første prioritet. 40 - 50 knop. Fløyelsmykt gjennom bølger fra møtende båter. Båtens skipper bør få fast jobb...Variert dyreliv. Gråmåke, nise ( verdens minste tannhval), sjøorre, gråtrost, noen oppdrettsanlegg, ærfugl... og flere havørner. Nord Europas største rovfugl. Det siste var høgdare. Anbefales! ANBEFALES!,

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Lars162
simongundersen, General Manager på Fjord Events, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2019

Mange takk for flotte ord, H. Jeg skal se til at skipperen får en velfortjent gulrot.

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Var på Rib tur med fjord events der vi gikk fra havnen og inn til prekestolen. Fantastisk natur og tur som anbefales. Dagen vi var ute var det helt rolig på sjøen men likevel klarte føreren og skape litt fart og spenning

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

En fin opplevelse av fart, bølger, fjord, fjell, fellesskap - anbefales på det varmeste ;)
Dyktige båtførere tok godt vare på alle ;)
Det har vært enkelt å bestille og de leverte det de har lovet !

Takk, X5299XVolgag
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Familie på 2 voksne og 2 tenåringer var på kombinasjonen ribbtur i Lysefjorden og Flørlitrappene. Anbefales på det varmeste! Spennende og herlig ribbtur, og akkurat nok tid på Flørli til å gå rundturen med trappene og Rallarstien. Kjempekjekk dag for hele familien. Veldig flink båtfører, vi følte oss helt trygge hele tiden!

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, Siri S