Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Fjord Events på
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler denne turen av hele mitt hjerte!! Alt er tip top og ikke minst de som jobber deren NYDELIG tur!

Takk, heleneend
simongundersen, General Manager på Fjord Events, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Tusen takk for en flott anmeldelse! Veldig hyggelig å høre at du fikk en nydelig opplevelse! :D

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse for både tenåringsgutter og foreldre. En god måte å få sett Lysefjorden på med.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, katenD3487CN

Så godt å høre at dere fikk en fantastisk opplevelse!
Mange takk for en fin tilbakemelding.

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vi var så heldige å gå en tur i strålende sol og flatt vann inn i Lysefjorden. Nydelig dag på sjøen med en utrolig bra pilot.

1  Takk, 396magnusb

Flott å høre at dere hadde en fantastisk opplevelse med oss! Mange takk for anmeldelsen.

Anmeldt 22. september 2019

Ettermiddagstur i september. Fjord Event ordnet med stille sjø, sol og varme. Flott båt. Sikkerhet første prioritet. 40 - 50 knop. Fløyelsmykt gjennom bølger fra møtende båter. Båtens skipper bør få fast jobb...Variert dyreliv. Gråmåke, nise ( verdens minste tannhval), sjøorre, gråtrost, noen oppdrettsanlegg, ærfugl... og flere havørner. Nord Europas største rovfugl. Det siste var høgdare. Anbefales! ANBEFALES!,

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Lars162
simongundersen, General Manager på Fjord Events, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2019

Mange takk for flotte ord, H. Jeg skal se til at skipperen får en velfortjent gulrot.

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Var på Rib tur med fjord events der vi gikk fra havnen og inn til prekestolen. Fantastisk natur og tur som anbefales. Dagen vi var ute var det helt rolig på sjøen men likevel klarte føreren og skape litt fart og spenning

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, bj_rnhelgej