Ulike måter å oppleve Fjord Events på
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Flott RIB tur fra Stavanger sentrum til Lysefjorden og Flørli.
Der stoppet vi for noen timer, og ga oss muligheten til å gå opp Flørlitrappene 4444 trinn. Flott gåtur opp og ned på 3-4 timer.
Tungt i starten, men helt OK om du har fått noen turer før.
Veldig hyggelig guide på RIB båten med noen flotte stopp langs veien.
Anbefales som veldig behagelig måte å komme til Flørli og tilbake om du bor i Stavanger.

2  Takk, 735p_lb
simongundersen, General Manager på Fjord Events, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Tusen takk for fin anmeldelse! Kjekt å høre at du hadde en fin opplevelse med oss til Flørli.

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur gjennom Lysefjorden som bød på fine opplevelser både med natur og spenning med å være med på Ribbtur.
Guiden bly på opplevelser både når det gjaldt kjøring og lokal kunnskap. Kan anbefales på det varmeste

Takk, Sunshine407905

Veldig moro å høre at du hadde en fin opplevelse med oss inn Lysefjorden.
Tusen takk for fin anmeldelse!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Kjempeflott opplevelse for 2 barn og 2 voksne. Kule og trygge båter med fantastiske «piloter». Ferden innover Lysefjorden var morsom og en fantastisk natur.

Takk, holgerr320

Så kjekt at dere hadde en flott opplevelse!
Mange takk for flott anmeldelse.

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en super RIB-tur med Fjord Events! Kosa oss stort og fikk en strålende dag på Lysefjorden med b.l.a opplevelse av Preikestolen nedenfra og opp, det var en ny opplevelse. I tillegg fikk vi sett Whiskey-fossen så nærme det er mulig å komme den. Vår skipper Fredrik gjorde turen vår ekstra morsom med sine krumspring og humor. Dette gjør vi gjerne igjen

Takk, Moon_norway

Fantastisk flott å høre at dere hadde en strålende tur! Fredrik er en utrolig dyktig skipper og guide.
Mange takk for anmeldelsen!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler denne turen av hele mitt hjerte!! Alt er tip top og ikke minst de som jobber deren NYDELIG tur!

Takk, heleneend

Tusen takk for en flott anmeldelse! Veldig hyggelig å høre at du fikk en nydelig opplevelse! :D