Ulike måter å oppleve Fjord Events på
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Å kjøre i 40 knop i lett regn. Man føler man lever. Kunnskstik og hyggelig guide tok oss til interessante steder i Lysefjorden.

1  Takk, Petter_Borkeeiet
simongundersen, General Manager på Fjord Events, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Hei Petter, og mange takk for anmeldelsen! Veldig moro å høre at du hadde en fin opplevelse om bord hos oss, også i lett regnvær!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og to barn på 10 år og 16 år som hadde en utrolig morsom og fin tur med FjordEvents til Lysefjorden i strålende vær. Masse fart og spenning, samtidig som det føltes trygt. Skipperen var utrolig bra, og også en god vert. Vi ble godt ivaretatt helt fra vi bestilte turen til denvar ferdig, og fikk god informasjon i forkant.

Anbefales på det varmeste!

Takk, Vibeke S

Mange takk for en hyggelig tilbakemelding, Vibeke.
Veldig godt å høre at dere fikk en fin opplevelse om bord hos oss!

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra! Trygt og godt, men likevel kult! Flott guiding. Lurt å ha noko på øyrene då vinden blæse godt rundt øyrene

Takk, olgamauland

Mange takk for tilbakemeldingen!
Godt å høre at dere fikk en fin opplevelse med oss til Flørli.

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Flott RIB tur fra Stavanger sentrum til Lysefjorden og Flørli.
Der stoppet vi for noen timer, og ga oss muligheten til å gå opp Flørlitrappene 4444 trinn. Flott gåtur opp og ned på 3-4 timer.
Tungt i starten, men helt OK om du har fått noen turer før.
Veldig hyggelig guide på RIB båten med noen flotte stopp langs veien.
Anbefales som veldig behagelig måte å komme til Flørli og tilbake om du bor i Stavanger.

2  Takk, 735p_lb

Tusen takk for fin anmeldelse! Kjekt å høre at du hadde en fin opplevelse med oss til Flørli.

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur gjennom Lysefjorden som bød på fine opplevelser både med natur og spenning med å være med på Ribbtur.
Guiden bly på opplevelser både når det gjaldt kjøring og lokal kunnskap. Kan anbefales på det varmeste

Takk, Sunshine407905

Veldig moro å høre at du hadde en fin opplevelse med oss inn Lysefjorden.
Tusen takk for fin anmeldelse!