Lysefjord Safari RIB Safari fra Stavanger

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fjord Events på
Anmeldt 21. juni 2021

Detta var fartsfull moro og en kjempeopplevelse.
Anbefales til alle.
Takk for en kjempetur skipper Stian

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Lypamo
simongundersen, General Manager på Fjord Events, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Takk for fin tilbakemelding! Stian bidrar med stort engasjert og en utrolig dyktig skipper!

Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

24 stk 17-åringer fra KFUM håndball hadde en fantastisk, fartsfylt og frisk tur på fjorden med FjordEvent. Ribus med oppgaver og premier. Kjempebra opplegg (inkl forberedelser) - anbefales sterkt!

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, siws2017

Hei Siw! Kjempekjekt gjeng med eksemplarisk ungdom å ha med på tur!

Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Super Lysefjord-safari! Hyggelig og interessert skipper som kjørte sååå behagelig, med litt kruseduller for ekstra kil i magen for tenåringene. Så gøy å bli bedre kjent med Lysefjorden. Virkelig verdt pengene!

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, 126Lena

Hei Lena!
Veldig gøy å høre at dere fikk en fin opplevelse.
Takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 29. juli 2020

Alt var bra. Morsom guide og flott tur. Kunne kanskje laget en hjemmeside med Norsk tekst også. Vi er fortsatt i Norge.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 254morteno
simongundersen, General Manager på Fjord Events, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Mange takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at du fikk en flott tur, og at skrønene til guidene slo an.
Vi har også en norsk hjemmeside på www.fjordevents.no
Jeg skal se om vi ikke får gjort siden vår på TripAdvisor til norsk også.

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Å kjøre i 40 knop i lett regn. Man føler man lever. Kunnskstik og hyggelig guide tok oss til interessante steder i Lysefjorden.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Petter_Borkeeiet

Hei Petter, og mange takk for anmeldelsen! Veldig moro å høre at du hadde en fin opplevelse om bord hos oss, også i lett regnvær!