Lysefjord Safari RIB Safari fra Stavanger

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fjord Events på
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dyktig og sjarmerende skipper førte oss inn i et vakkert stykke Norge. Sikkerhet i fokus, men også jakten etter bølgene på en ellers så rolig dag på sjøen. Tusen takk.

Takk, Irene T
simongundersen, General Manager på Fjord Events, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Takk for fine ord, Irene.
Vi er heldige som har disse vakre fjorden i bakgården vår!
Takk selv for at vi fikk dele opplevelsen med deg!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Hopp og sprett & tjo og hei! Anbefales sterkt! Super båtfører/turistguide med humor og glimt i øyet som viste oss den vakre Lysefjorden. Full fres hele veien med høy fart, fine naturopplevelser og god stemning! Så både sel og niser, og er man heldig får man også sett havørn. Tiden gikk så altfor fort! Frister til gjentakelse… Takk for en super opplevelse!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Annelen H

Så gøy å lese!
Tusen takk for at du ble med oss på tur. Lysefjorden er virkelig vakker, og det er veldig gøy å komme tett på dyrelivet i og rundt fjorden.
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!

Anmeldt 21. juni 2021

Detta var fartsfull moro og en kjempeopplevelse.
Anbefales til alle.
Takk for en kjempetur skipper Stian

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Lypamo

Takk for fin tilbakemelding! Stian bidrar med stort engasjert og en utrolig dyktig skipper!

Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

24 stk 17-åringer fra KFUM håndball hadde en fantastisk, fartsfylt og frisk tur på fjorden med FjordEvent. Ribus med oppgaver og premier. Kjempebra opplegg (inkl forberedelser) - anbefales sterkt!

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, siws2017

Hei Siw! Kjempekjekt gjeng med eksemplarisk ungdom å ha med på tur!

Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Super Lysefjord-safari! Hyggelig og interessert skipper som kjørte sååå behagelig, med litt kruseduller for ekstra kil i magen for tenåringene. Så gøy å bli bedre kjent med Lysefjorden. Virkelig verdt pengene!

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, 126Lena

Hei Lena!
Veldig gøy å høre at dere fikk en fin opplevelse.
Takk for hyggelig tilbakemelding!