Lysefjord Safari RIB Safari fra Stavanger

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fjord Events på
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Heldige oss som vant en tur med ribbåt innover i nydelige Lysefjorden! Kaptein Simon hadde full kontroll på kjøring i bølgene og på ting som var verdt å få med seg underveis. Fikk sett bl.a Fantahålå, Preikestolen, sel og havørner. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 1HegeT
simongundersen, General Manager på Fjord Events, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei, Hege!
Det var veldig kjekt å ha dere med på tur! Godt å høre dere koste dere. Tusen takk for anbefalingen!

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott tur med fart, spenning og spektakulære naturopplevelser. Fantastiske fjell som stuper rett ned i havet. Verdt hver eneste krone!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, heidihovinds

Veldig kjekt å høre at turen falt i smak! Vi er heldige som har så flott natur her til lands :)
Takk for tilbakemeldingen!

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dyktig og sjarmerende skipper førte oss inn i et vakkert stykke Norge. Sikkerhet i fokus, men også jakten etter bølgene på en ellers så rolig dag på sjøen. Tusen takk.

Takk, Irene T
simongundersen, General Manager på Fjord Events, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Takk for fine ord, Irene.
Vi er heldige som har disse vakre fjorden i bakgården vår!
Takk selv for at vi fikk dele opplevelsen med deg!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Hopp og sprett & tjo og hei! Anbefales sterkt! Super båtfører/turistguide med humor og glimt i øyet som viste oss den vakre Lysefjorden. Full fres hele veien med høy fart, fine naturopplevelser og god stemning! Så både sel og niser, og er man heldig får man også sett havørn. Tiden gikk så altfor fort! Frister til gjentakelse… Takk for en super opplevelse!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Annelen H

Så gøy å lese!
Tusen takk for at du ble med oss på tur. Lysefjorden er virkelig vakker, og det er veldig gøy å komme tett på dyrelivet i og rundt fjorden.
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!

Anmeldt 21. juni 2021

Detta var fartsfull moro og en kjempeopplevelse.
Anbefales til alle.
Takk for en kjempetur skipper Stian

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Lypamo

Takk for fin tilbakemelding! Stian bidrar med stort engasjert og en utrolig dyktig skipper!