“Middag på en lørdag i Stavanger”
Anmeldelse av Pasha Restaurant

Pasha Restaurant
Bestill på internett
Vurdert som nr. 13 av 275 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Endelig fikk vi prøvd denne tyrkiske restauranten i oljebyen. Bra med flere eksotiske alternativer i vår by. Hyggelig betjening og rask og effektiv service. Rene lokaler. Grei mat og rimelige priser. Virker ganske populær med mange gjester. Også var det mange som var innom for å hente mat. Vi likte oss!

Dato for besøk: september 2019
Takk, mrifreak68

Anmeldt 29. juni 2019

Ein liten restaurant med kjempe god tyrkisk mat. Hyggelig betjening. Virker som en populær plass med fullt hus

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Maren s
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Rettene skilles av kjøttet . Ellers er alt ganske likt. Kjedelig , men kjøttet smaker greit. Ingen kulinarisk opplevelse. Kan heller ikke ta et glass vin til maten . Styr unna

Dato for besøk: april 2019
Takk, 445Hellas
Anmeldt 26. mars 2019 via mobile enheter

Jeg og kjæresten spiste lammespyd. Veldig godt og saftig kjøtt som var delikat tilberedt med friske smaker, autentisk tyrkisk. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Ellingsen1981
Anmeldt 19. februar 2019

Kom innom alene en ettermiddag, og det var ganske fullt. Hyggelig betjening og greie priser. Bestilte lammespyd. Lammekjøttet var fantastisk- nydelig smak og veldig mørt! Jeg var ikke like begeistra for tilbehøret- men jeg gikk derfra god og mett :)

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Ingeborg O

Reisende som så på Pasha Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Pasha Restaurant? Del dine erfaringer!