“Supergod Mat💪🤪”
Anmeldelse av Pasha Restaurant

Pasha Restaurant
Vurdert som nr. 18 av 224 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Super Mat, by far en av de beste Tyrkiske jeg har vært på i Norgemå prøves
God meny med skikkelig godt utvalg

2  Takk, dagrot

Anmeldt 26. juli 2020

Så god mat at vi seriøst vurderte å bli en ekstra dag i Stavanger for å kunne spise der en gang til.
Dette er uten tvil den beste tyrkiske maten jeg har spist utenfor Tyrkia. Nydelig mat og trivelige ansatte. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, sofasara
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, smakte ekte tyrkisk mat . Anbefaler å bestille bord på forhånd, vi hadde ikke fått plass ellers. Koselig betjening.

1  Takk, elisabethsletten
Anmeldt 7. juli 2020

Denne restauranten bør komme på fronten av å servere god mat med smak. Alt som blir servert er biodynamisk, salatene er god, og kebaben er utmerket. Alt er fersk og nylagt. Porsjonene er gode og rikelig. Alt blir servert med salat og fersk brød. Utmerket mat opplevelse Anbefaler sterk Ayran som jeg kaller den livets vann. Håper de utvider menyen, de kan lage mat.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Historisk
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Nydelig mat! Og masse mat. Familie på fire spiste veldig god mat. Barnemeny med spennende retter. God service og hyggelige priser. Mikset forskjellige retter. Smakte veldig godt

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Knut Andre H

Reisende som så på Pasha Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Pasha Restaurant? Del dine erfaringer!