“Maten var topp👍🏻”
Anmeldelse av Pasha Restaurant

Pasha Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 227 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Super mat, hyggelig betjening men likte ikke interiøret. Kaldt, upersonlig og kjedelig.
Blir take away neste gang da maten var topp☺️

Dato for besøk: august 2020
Takk, 218vibekee

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Super Mat, by far en av de beste Tyrkiske jeg har vært på i Norgemå prøves
God meny med skikkelig godt utvalg

2  Takk, dagrot
Anmeldt 26. juli 2020

Så god mat at vi seriøst vurderte å bli en ekstra dag i Stavanger for å kunne spise der en gang til.
Dette er uten tvil den beste tyrkiske maten jeg har spist utenfor Tyrkia. Nydelig mat og trivelige ansatte. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, sofasara
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, smakte ekte tyrkisk mat . Anbefaler å bestille bord på forhånd, vi hadde ikke fått plass ellers. Koselig betjening.

1  Takk, elisabethsletten
Anmeldt 7. juli 2020

Denne restauranten bør komme på fronten av å servere god mat med smak. Alt som blir servert er biodynamisk, salatene er god, og kebaben er utmerket. Alt er fersk og nylagt. Porsjonene er gode og rikelig. Alt blir servert med salat og fersk brød. Utmerket mat opplevelse Anbefaler sterk Ayran som jeg kaller den livets vann. Håper de utvider menyen, de kan lage mat.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Historisk

Reisende som så på Pasha Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Pasha Restaurant? Del dine erfaringer!