“Fantastisk mat!!!!! Og god”
Anmeldelse av Pasha Restaurant

Pasha Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 227 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat!!!!! Og god service:-) Den beste tyrkiske restauranten jeg har vært på i Norge. Anbefales på det sterkeste. Hilsen kresen restaurant-gjest;-)

Dato for besøk: september 2020
Takk, S4345PJirenes

Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Men at det var så bra som dette, det var en overraskelse. Her er det tyrkisk kultur på et svært høyt og gjennomført nivå. Fliser på veggene, ikonisk utformede navneskilt som henger rundt i lokalet, unike tallerkner med restaurantens navn på, bestikk pakket inn i papir påstemplet Pashas logo, og når du kommer inn møter du et digert glassmonter der en diger grill er synlig på andre siden. De som jobber her er dedikerte, har et brennende engasjement for matkulturen, er genuint opptatt av at du som gjest skal ha det bra, og strekker seg så langt de må for å gi deg en god opplevelse. Det er full klaff på alle kriterier, og du smiler lenge før maten har ankommet. Ja, maten var også bra, med masse smaker, og med retter jeg aldri hadde sett før, men det er hele konseptet her som gjør meg bergtatt og imponert. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: september 2020
Takk, matkritisk
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Super mat, hyggelig betjening men likte ikke interiøret. Kaldt, upersonlig og kjedelig.
Blir take away neste gang da maten var topp☺️

Dato for besøk: august 2020
Takk, 218vibekee
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Super Mat, by far en av de beste Tyrkiske jeg har vært på i Norgemå prøves
God meny med skikkelig godt utvalg

2  Takk, dagrot
Anmeldt 26. juli 2020

Så god mat at vi seriøst vurderte å bli en ekstra dag i Stavanger for å kunne spise der en gang til.
Dette er uten tvil den beste tyrkiske maten jeg har spist utenfor Tyrkia. Nydelig mat og trivelige ansatte. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, sofasara

Reisende som så på Pasha Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Pasha Restaurant? Del dine erfaringer!