“Anbefales”
Anmeldelse av Pasha Restaurant

Pasha Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Vi bestilte take away. Mye for pengene og svært god mat. Blir ikke siste gang med Away herfra. Veldig greit de har levering litt utpå kvelden.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 6hildef

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Rask mat, god og hyggelig servering. Maten var utsøkt. Veldig mye for pengene, anbefaler dette stedet på det sterkeste hvis man er på utkikk etter en god tyrkisk matopplevelse.

Takk, erikgul
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Etter å ha hørt på MAR på p13, måtte vi prøve tyrkisk mat i Stavanger. Var noe spent på hva i gikk til , da vi ikke har smakt slik mat før. Sjekket ut menyen tidelig på dagen for så å komme tilbake seinere. Der ble vi godtt motta og det var ikke noe problem å få bord. Rolig atmosfære. Bestilte mix grill til to. Kelneren beklaget for lang ventetid men det var vi ikke enige i. Vi som besøkende meinte ventetiden var heilt innafor. Maten var nydelig. Nesten så god vi må ta turen til Stavanger igjen bare for å stikke innom for et nytt måltid. Alt i alt god mat og kjekk betjening. Anbefales absolutt

Takk, Kristin R
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig smakfull mat på denne restauranten. Dette var som å være i Istanbul. Hyggelig betjening og gode priser. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, 490cecilieh
Anmeldt 19. juli 2021

Sene etter fjelltur så vi etter et sted vi kunne spise. Alle restaurantene sa de hadde stengt kjøkkenet. Vi gikk forbi Pasha og spurte etter kjøkenet var stengt og vi fikk likevel servering. Det var helt utsøkt mat og veldig bra service. Verdt turen!

Takk, 879theab

Reisende som så på Pasha Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Pasha Restaurant? Del dine erfaringer!