“Frekke ansatte”
Anmeldelse av Pasha Restaurant

Pasha Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Vi skulle bestille bord og vi ringte dem samme dag han som svarte vare veldig frekk i tonen og svarte frekt at reservasjoner må bli gjort en dag før eller 6 timer før reservasjonen. Jeg selv jobber i en restaurant og vi tar inn reservasjoner 1 time før eller mindre og i store kjeder som Egon eller Olivia har vi ikke hatt slike problemer. Det er greit hvis de i Pasha har en slik regel men hadde likt å få vite om dette på en hyggelig måte. Veldig dumt når jeg har vært hos dem flere ganger å elsker maten deres. Dagen ble reddet med take away fra dem.

Takk, Escape63516721613

Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Vi bestilte take away. Mye for pengene og svært god mat. Blir ikke siste gang med Away herfra. Veldig greit de har levering litt utpå kvelden.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 6hildef
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Rask mat, god og hyggelig servering. Maten var utsøkt. Veldig mye for pengene, anbefaler dette stedet på det sterkeste hvis man er på utkikk etter en god tyrkisk matopplevelse.

Takk, erikgul
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Etter å ha hørt på MAR på p13, måtte vi prøve tyrkisk mat i Stavanger. Var noe spent på hva i gikk til , da vi ikke har smakt slik mat før. Sjekket ut menyen tidelig på dagen for så å komme tilbake seinere. Der ble vi godtt motta og det var ikke noe problem å få bord. Rolig atmosfære. Bestilte mix grill til to. Kelneren beklaget for lang ventetid men det var vi ikke enige i. Vi som besøkende meinte ventetiden var heilt innafor. Maten var nydelig. Nesten så god vi må ta turen til Stavanger igjen bare for å stikke innom for et nytt måltid. Alt i alt god mat og kjekk betjening. Anbefales absolutt

Takk, Kristin R
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig smakfull mat på denne restauranten. Dette var som å være i Istanbul. Hyggelig betjening og gode priser. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, 490cecilieh

Reisende som så på Pasha Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Pasha Restaurant? Del dine erfaringer!