“God (jule)mat”
Anmeldelse av Skagen Restaurant - STENGT

Skagen Restaurant
Anmeldt 25. november 2018

Spiste her i forbindelse med seminar i Stavanger. Vi ble litt overrasket over at de (nesten) kun hadde julemat på menyen, men her kunne vi gjort bedre research. Spiste selv juletallerken, og ble greit fornøyd. Fikk mat relativt raskt. Hyggelige servitører! Mange av de andre spiste juletorsken, som også smakte godt.

Takk, andrebli

Anmeldt 20. august 2018

En kveldstur på kaien vekket apprtitten og Skagen ga god valuta for pengebruken. En pils i varmen kom raskt på bordet og menyen var passe variert til en uterestaurant i oljebyen å være. Det smakte godt og vi koste oss i kveldssolen

Dato for besøk: august 2018
Takk, 301Finn_S
Anmeldt 17. august 2018

Var innom på kveldstid for å spise middag og bestilte bord via hjemmesiden. Dette fungerte meget bra . Lokalene er gamle og fine og maten er bra med noen få feilskjær. Vi hadde to forskjellige fiskeretter. Grillet laks med sitrus-creme fraiche var helt perfekt , men Fish & chips hadde noen småfeil, litt tørr og var frittert litt for lenge samt litt for mye kvitløk i de moste ertene. De burte heller vært uten kvitløk , men det er vel smak og behag. God husets vin. Koselig og observant kelner.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 347kjellg
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Spiste fisk på Skagen. Både fisken og tilbehøret var bra. Barnemenyen inneholdt flere gode retter og minstemann var fornøyd med laksen, selv om grønnsakene var litt for avansert.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, torbj_rnj507
Anmeldt 29. juli 2018

Vi var en gjeng på 9 stk som var der på Gladmatfestival og hadde bestilt bord der, da vi har hørt det var bra der til vanlig. Ble veldig skuffet da det kun var 2 valg på menyen, kjøtt eller fisk til 399! Men vi ble enda mere skuffet da maten kom. Alle som hadde bestilt det samme måtte dele det som låg på ei fjøl... lite og kaldt var det også. Utrolig skuffa. Hadde tross alt forventa å få hver sin mat da, spesielt til den stive prisen.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, rigmorsilset