“Flott restaurant og veldig god mat ”
Anmeldelse av Skagen Restaurant - STENGT

Skagen Restaurant
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Fantastiske lokaler og herlig mat, rask servering og ok service. Vi spiste jule tallerken, ribbe, lutefisk og juletorsk til hovedrett. Smakte fortreffelig, noen av oss hadde fiskesuppe til forrett, denne er i egen klasse, nydelig.
Anbefaler et besøk på denne restaurant

Takk, Laader

Anmeldt 25. november 2018

Spiste her i forbindelse med seminar i Stavanger. Vi ble litt overrasket over at de (nesten) kun hadde julemat på menyen, men her kunne vi gjort bedre research. Spiste selv juletallerken, og ble greit fornøyd. Fikk mat relativt raskt. Hyggelige servitører! Mange av de andre spiste juletorsken, som også smakte godt.

Takk, andrebli
Anmeldt 20. august 2018

En kveldstur på kaien vekket apprtitten og Skagen ga god valuta for pengebruken. En pils i varmen kom raskt på bordet og menyen var passe variert til en uterestaurant i oljebyen å være. Det smakte godt og vi koste oss i kveldssolen

Dato for besøk: august 2018
Takk, 301Finn_S
Anmeldt 17. august 2018

Var innom på kveldstid for å spise middag og bestilte bord via hjemmesiden. Dette fungerte meget bra . Lokalene er gamle og fine og maten er bra med noen få feilskjær. Vi hadde to forskjellige fiskeretter. Grillet laks med sitrus-creme fraiche var helt perfekt , men Fish & chips hadde noen småfeil, litt tørr og var frittert litt for lenge samt litt for mye kvitløk i de moste ertene. De burte heller vært uten kvitløk , men det er vel smak og behag. God husets vin. Koselig og observant kelner.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 347kjellg
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Spiste fisk på Skagen. Både fisken og tilbehøret var bra. Barnemenyen inneholdt flere gode retter og minstemann var fornøyd med laksen, selv om grønnsakene var litt for avansert.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, torbj_rnj507