“Turistfelle 😞”
Anmeldelse av Skagen Restaurant - STENGT

Skagen Restaurant
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Vi ble advart mot Skagen Restaurant som en TURIStFELLE, og det fikk vi dessverre til fulle bekreftet. Lite mat til en høy pris og dårlig service. Nok av andre gode restauranter i Stavanger.

Dato for besøk: januar 2019
3  Takk, Peter-Batta67

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Koselig lunch med Skagens fiskesuppe. Trivelig å være tilbake i vakre omgivelser. Men har amerikanerne vært for lenge i Stavanger og satt for mye preg på byen. Denne julepynten henger jo ikke på greip !!

Takk, herbjorn
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Fantastiske lokaler og herlig mat, rask servering og ok service. Vi spiste jule tallerken, ribbe, lutefisk og juletorsk til hovedrett. Smakte fortreffelig, noen av oss hadde fiskesuppe til forrett, denne er i egen klasse, nydelig.
Anbefaler et besøk på denne restaurant

Takk, Laader
Anmeldt 25. november 2018

Spiste her i forbindelse med seminar i Stavanger. Vi ble litt overrasket over at de (nesten) kun hadde julemat på menyen, men her kunne vi gjort bedre research. Spiste selv juletallerken, og ble greit fornøyd. Fikk mat relativt raskt. Hyggelige servitører! Mange av de andre spiste juletorsken, som også smakte godt.

Takk, andrebli
Anmeldt 20. august 2018

En kveldstur på kaien vekket apprtitten og Skagen ga god valuta for pengebruken. En pils i varmen kom raskt på bordet og menyen var passe variert til en uterestaurant i oljebyen å være. Det smakte godt og vi koste oss i kveldssolen

Dato for besøk: august 2018
Takk, 301Finn_S