“Nydelig mat, dårlig kunderservice”
Anmeldelse av Skagen Restaurant - STENGT

Skagen Restaurant
Anmeldt 19. januar 2019

Plus: Nydelig mat! Vi hadde angus burger, ribbe og hjemmelaget is. Alt smakte kjempegodt.
Plus: hyggelige servitører
Minus: kun tre varme retter og to desserter på menu.
Minus: dårlig kundeservice. Vi kom tidlig og kun to bord ble opptatt. Likevel, ble vi plassert ved bordet som står akkurat ved trappe hvor kunder og ansatte går forbi kontinuerlig. Vi spurte å bytte bord til et bord ved siden av og fikk beskjed at det var for tre mennesker og ikke for fire, selv om bord var helt like. Ingen annet bord var tilgjengelig også. Etter at vi fikk drikke, ble vi ganske lei at noen kom forbi hele tiden og spurte en gang til å bytte bordet. Fikk beskjed at dette var helt umulig, alle andre bord var reservert. Vi bestemte oss da å gå til et annet restaurant og spurte om regningen. Vi fikk da et annet bord med en gang. Må bare si at når vi gikk etter å ha spist, var det flere bord i "koselige" plasser tilgjengelige og skjønner derfor ikke hvorfor vår kveld på Skagen skulle starte sånn. Visste også et annet par som opplevde den samme situasjonen.
Minus: alt for mørkt i spisesalen etter min mening, man kunne nesten ikke se hva var på tallerkenen.

Takk, kateb2004

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Bra beliggenhet, men dårlig service, dyrt, lite mat og en dårlig matopplevelse. Bør skjerpe seg, det kan nesten kalles svindel.

1  Takk, Knut Erik E
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Vi ble advart mot Skagen Restaurant som en TURIStFELLE, og det fikk vi dessverre til fulle bekreftet. Lite mat til en høy pris og dårlig service. Nok av andre gode restauranter i Stavanger.

3  Takk, Peter-Batta67
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Koselig lunch med Skagens fiskesuppe. Trivelig å være tilbake i vakre omgivelser. Men har amerikanerne vært for lenge i Stavanger og satt for mye preg på byen. Denne julepynten henger jo ikke på greip !!

Takk, herbjorn
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Fantastiske lokaler og herlig mat, rask servering og ok service. Vi spiste jule tallerken, ribbe, lutefisk og juletorsk til hovedrett. Smakte fortreffelig, noen av oss hadde fiskesuppe til forrett, denne er i egen klasse, nydelig.
Anbefaler et besøk på denne restaurant

Takk, Laader

Reisende som så på Skagen Restaurant, så også på