“Ikke bra!”
Anmeldelse av Skagen Restaurant - STENGT

Skagen Restaurant
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Huff, nei dette var skuffende! Vi var 8 personer, 4 hadde skrei, 3 hadde angusburger og 1 hadde biff. Vi som hadde skrei fikk også forrett som var god. En ville ha uten chilli på forretten, men kom med chilli. Så gikk det minst 45 minutter før hovedrettene kom, men en hovedrett manglet. Den siste hovedretten kom 5-10 minutter etterpå.
Potetene til skreien var kalde, til og med frosne! Noen av stykkene med skrei var veldig oversaltet. Kelneren skulle sjekke hva han kunne gjøre, og ca 10 minutter senere tar han vekk tallerkene. Ca 15 minutter etter det igjen kommer han med nye tallerker med nye retter. Med varme poteter denne gang, men med overkokte og vasne gulerøtter, underkokt løk og nesten uten saus.

Angusburgeren var god, men både burger og pommes fritesen var lunken/kald.

De spurte ikke hvordan biffen skulle stekes, men den falt i hvert fall i smak.

Kan også nevne at de ikke kan skylde på fullt belegg, da restauranten var langt fra halvfull.

Etter dette veldig lange og ikke så veldig hyggelige restaurantbesøket på Restaurant Skagen, fikk vi kun refundert 1 rett!!
Dette er rett og slett ikke godt nok!

Jeg/vi kan ikke anbefale denne restauranten i det hele tatt!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, 166olah

Anmeldt 28. januar 2019

Travel Fredag i Desember hyggelige kelnere fikk raskt bord og meget god service
valgte jule menyer pinnekjøtt, ribbe smakte utsøkt
plassen anbefales

Takk, Stein J
Anmeldt 19. januar 2019

Plus: Nydelig mat! Vi hadde angus burger, ribbe og hjemmelaget is. Alt smakte kjempegodt.
Plus: hyggelige servitører
Minus: kun tre varme retter og to desserter på menu.
Minus: dårlig kundeservice. Vi kom tidlig og kun to bord ble opptatt. Likevel, ble vi plassert ved bordet som står akkurat ved trappe hvor kunder og ansatte går forbi kontinuerlig. Vi spurte å bytte bord til et bord ved siden av og fikk beskjed at det var for tre mennesker og ikke for fire, selv om bord var helt like. Ingen annet bord var tilgjengelig også. Etter at vi fikk drikke, ble vi ganske lei at noen kom forbi hele tiden og spurte en gang til å bytte bordet. Fikk beskjed at dette var helt umulig, alle andre bord var reservert. Vi bestemte oss da å gå til et annet restaurant og spurte om regningen. Vi fikk da et annet bord med en gang. Må bare si at når vi gikk etter å ha spist, var det flere bord i "koselige" plasser tilgjengelige og skjønner derfor ikke hvorfor vår kveld på Skagen skulle starte sånn. Visste også et annet par som opplevde den samme situasjonen.
Minus: alt for mørkt i spisesalen etter min mening, man kunne nesten ikke se hva var på tallerkenen.

Takk, kateb2004
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Bra beliggenhet, men dårlig service, dyrt, lite mat og en dårlig matopplevelse. Bør skjerpe seg, det kan nesten kalles svindel.

1  Takk, Knut Erik E
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Vi ble advart mot Skagen Restaurant som en TURIStFELLE, og det fikk vi dessverre til fulle bekreftet. Lite mat til en høy pris og dårlig service. Nok av andre gode restauranter i Stavanger.

3  Takk, Peter-Batta67

Reisende som så på Skagen Restaurant, så også på