“Lite mat for pengene”
Anmeldelse av Skagen Restaurant - STENGT

Skagen Restaurant
Anmeldt 1. juli 2020

Maten var god, men porsjonene var svært små. Ble anbefalt 3 retter som skulle dekke behovet, men var veldig sulten etterpå, selv for meg som spiser lite.
Om du er rik, går det nok fint, men for meg måtte jeg ha gått ut med minst 600kr for å bli mett.

Takk, katrineo564

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte 3 retters som ble anbefalt for å dekke et hovedmåltid. Porsjonene var utrolig små og vi gikk sultne fra restauranten og rett bort til burger king. Beklager, men dette var en skuffende opplevelse. Maten var utrolig fint dandert, men vi var desverre gjester som var mer sulten enn opptatt av synet.

Takk, Adeleosberg
Anmeldt 1. juli 2020

Besøkte dette stedet etter anbefalinger fra noen år tilbake.
Maten var smakfull og pyntet med blomster, men rettene var mikroskopiske. Hadde 3 retter som ble anbefalt, men selv jeg som spiser lite ble ikke mett. Vinen var god og servitøren hyggelig men reiste fra bordet fortsatt sulten.

Takk, 858elint
Anmeldt 18. juni 2020

Etter å ha vært trofaste gjester i mange år opplever vi at menyen stadig krymper. Samme med porsjonene.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Ove-Tandberg
Anmeldt 26. januar 2020

Var ute etter en bedre middag og hadde fått med meg at det var ny kjøkkensjef å ny meny,annkom resturanten ca 17.20. di åpner kl 17.00. jeg var helt alene i lokalet. en oppmerksom servitør annviste meg bord og var veldig imøtekommende. bestilte meg noe drikke mens jeg gikk gjennom menyen. ble anbefalt 3 retters og kunne velge fritt mellom forrettene hovedretter å desserter. Valgte hummersuppe til forrett Nøttestekt torsk til hovedrett og lot desserten stå åpen. som servitøren anbefalte dersom jeg var mett og ikke ville ha dessert eller om jeg ønsket noe friskt eller mektig.
fikk ett par skiver brød og olivenolje. ikke noe å utsette på brødet og fikk beskjed om at det var skrei i stede for torsk. kjente jeg ble litt glad og forventningene steg enda noen hakk.

Suppen ankom. var pent annrettet men fikk ikke noe gulrot, fikk beskjed at dette hadde di nokk glemt. suppen var annrettet med kamsjell/egge mousse et halv kamsjell å knapt en deseliter med suppe. fant aldri noe hummer kjøtt, suppen var i tillegg veldig salt å tilsmakt med litt vell mye sitron, kjente heller ikke noe til cognacen som den skulle inneholde.

Fikk så servert Hovedretten Nøttestekt skrei,erterisotto rosenkål,brokkolini og parmesan skum.

Her var også porsjonen noe jeg hadde ventet meg på en 7 eller 12 retters å ikke en 3 retters.
Risottoen var underkokt å igjen meget salt. fisken var rå, et lite rosenkål en liten brokkolinistilk. å parmesanskum som ikke makte noe annet en kokt melk.
servitøren var oppe for å forsikre seg om det smakte og ga da beskjed om at fisken var rå. han tilbydde ny rett. men jeg hadde faktisk ikke tid til å vente. å igjen sitte med samme skuffelsen var ikke noe jeg ønsket.

vi ble enige om en frisk dessert med smaken av pinacolada. elsker drinken så tenkte at denne måtte slå ann og ikke var så lett å ødelegge.
Men desverre så trakk denne også ned
jakfruit.litchi.litt frisk annanas. annanas gele kokkos sorbet å kokkos kjeks.
hele sulamitten var meget sur og jeg fikk følelsen av at det var en form for asiatisk fruktcoctail. kokkoskjeksen var knallgod, den var som havreflarn bare med kokkos i stede.

en forventningsfull matkveld ble en total fiasko og jeg endte opp på burgerking for å bli mett denne fredagskvelden, jeg fikk dog 54 kr i rabatt for at fisken ikke var godt nokk stekt
men en 3 retters 1 glass vin å en øl til 705.-kr for noe som ikke var ok, er litt i overkant

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Erlingids