“Femstjerners femretter”
Anmeldelse av Skagen Restaurant - STENGT

Skagen Restaurant
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Rustikt og sjarmerende restaurant med nydelig mat. Menyen blir skiftet ut hver 3 uke og består av ulike småretter til 99 kr. Vi gikk for en selvsagt 5 retter. Maten er nydelig anretter og akkurat passe mengde med tanke på at det er flere småretter. Spennende smaker, kortreist og sesongbasert mat.

Stort vinkart med nydelig vin som anbefales av husets mange vinkelnere.

Her får du en Fine Dinning opplevelse til en god pris midt på Vågen. Inne og uteservering.

Takk, 98lindae

Anmeldt 11. juli 2020

Vi ble lurt av menyen som lå ved inngangen til restauranten, og reserverte bord. Da vi kom tilbake for middagsservering fikk vi en helt annen meny, og ble forklart at 3 à 99 kr retter tilsammen utgjorde en hovedrett. Rettene var utsøkte, men for denne prisen hadde jeg forventet å bli mett. Det gjorde ingen av oss.

Det tok lang tid å få enkle ting som vann og drikke til bordet, og glasset med vin jeg bestilte var skittent. Mens vi ventet på maten hadde det vært fint med en brødkurv eller noe å tygge på, men det kom heller ikke.

Alt i alt er jeg veldig skuffet, men om menyen endres og man får normale porsjoner kommer jeg tilbake, for kombinasjonen av smakene er det ingenting å utsette på.

Takk, 473idae
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Ikke bra dette. Flott plassert på «turistfellestripa». Heldigvis nøyde vi oss med en pils i ettermiddagssola.
Maten på bordene rundt falt ikke i smak..., utdrag kommentarene.

Takk, OdBjB
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Uff, dette var dårlig. Spesiell meny, og den fallt ikke i smak for vår del. Vi var 2 par ute etter en god matopplevelse, men det var alt annet. Forretten kom relativt raskt og den var liten men god. Så var det hovedretten som vi ventet på i over 1 time, det var dårlig og lite mat. Vi hadde bestilt 3 retter og håpet på desserten, men den kom aldri.. så etter 2 timer gikk vi for å betale, like sultne som da vi kom. Styr unna!

Takk, Tone J
Anmeldt 1. juli 2020

Maten var god, men porsjonene var svært små. Ble anbefalt 3 retter som skulle dekke behovet, men var veldig sulten etterpå, selv for meg som spiser lite.
Om du er rik, går det nok fint, men for meg måtte jeg ha gått ut med minst 600kr for å bli mett.

Takk, katrineo564

Reisende som så på Skagen Restaurant, så også på