“Super mat! Sesongbasert! Bredt”
Anmeldelse av Skagen Restaurant - STENGT

Skagen Restaurant
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Super mat! Sesongbasert! Bredt vinutvalg og flott plassering om det er temp for å sitte ute. Type «finere» restaurant med små retter. Du kan velge så mange retter du vil. Jeg som småspist ble mett på 3 retters, men man kan kjøpe flere om man vil. 99kr per rett, ingen upris. Fantastiske smaker men forventer du pølse og pommes må du nok gå et annet sted.

1  Takk, Andrineoverby

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et reisefølge på fire voksne, ett barn og ett spedbarn som alle dessverre må si oss skuffet. Hadde hørt mye om det nye konseptet med småretter. Ble anbefalt å bestille 3-5 retter. Vi gikk for 3 og 4 per person, men samtlige var sultne etter besøket. Det var også få retter å velge mellom (6-7 stk inkludert dessert). Ga beskjed i bordbestillingen at vi hadde med oss et barn, men da vi kom kunne ingen av rettene visstnok tilpasses barn. Hadde også gitt beskjed om melkeallergi, men heller ikke her kunne rettene tilpasses noe særlig. Rettene bestod av litt for mye salat og grønt, og lite kjøtt og fisk.

Takk, Aina0092
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Rustikt og sjarmerende restaurant med nydelig mat. Menyen blir skiftet ut hver 3 uke og består av ulike småretter til 99 kr. Vi gikk for en selvsagt 5 retter. Maten er nydelig anretter og akkurat passe mengde med tanke på at det er flere småretter. Spennende smaker, kortreist og sesongbasert mat.

Stort vinkart med nydelig vin som anbefales av husets mange vinkelnere.

Her får du en Fine Dinning opplevelse til en god pris midt på Vågen. Inne og uteservering.

Takk, 98lindae
Anmeldt 11. juli 2020

Vi ble lurt av menyen som lå ved inngangen til restauranten, og reserverte bord. Da vi kom tilbake for middagsservering fikk vi en helt annen meny, og ble forklart at 3 à 99 kr retter tilsammen utgjorde en hovedrett. Rettene var utsøkte, men for denne prisen hadde jeg forventet å bli mett. Det gjorde ingen av oss.

Det tok lang tid å få enkle ting som vann og drikke til bordet, og glasset med vin jeg bestilte var skittent. Mens vi ventet på maten hadde det vært fint med en brødkurv eller noe å tygge på, men det kom heller ikke.

Alt i alt er jeg veldig skuffet, men om menyen endres og man får normale porsjoner kommer jeg tilbake, for kombinasjonen av smakene er det ingenting å utsette på.

Takk, 473idae
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Ikke bra dette. Flott plassert på «turistfellestripa». Heldigvis nøyde vi oss med en pils i ettermiddagssola.
Maten på bordene rundt falt ikke i smak..., utdrag kommentarene.

Takk, OdBjB

Reisende som så på Skagen Restaurant, så også på