“Topp service, trivelig betjening og god mat”
Anmeldelse av Skagen Restaurant - STENGT

Skagen Restaurant
Anmeldt 27. juli 2020

Vi bestilte tre retters kjøtt rett, meget bra og kan absolutt anbefales. Vi fikk et flott bord ved vinduet, og hadde en alle tiders avslutning på flotte dager i Stavanger. Etter 35 år i mat bransjen kan jeg absolutt anbefale dette stedet.

3  Takk, Cardriver63Norge

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende til å være Skagen slik jeg kjenner Skagen Resturant
Liten meny:(
Burgeren var en turistburger uten noe form for kjærlighet for mat.
Hyggelige servitører
Skjerp dere .

Takk, perchrc
Anmeldt 19. juli 2020

Skuffende besøk. Skalldyrsalaten (med kun reker) smakte ingenting, ei heller ramsløk smøret til båtpotetebe. Entrecôten var god nok, men ikke verdt 400kr. Skuffende liten meny, da skulle man trodd det var god kvalitet på de få rettene de har. De spilte så høy musikk at vi ikke kunne prate sammen. Lite oppmerksomme kelnere. De klarte ikke å gi oss kvittering. Varmelampene som strengt tatt var nødvendig..»not working». Ingen som fulgte med på at glassene våre var tomme eller spurte om vi var fornøyd med maten. Ville ikke anbefalt dette stedet til noen andre.

Takk, Pathfinder260049
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Super mat! Sesongbasert! Bredt vinutvalg og flott plassering om det er temp for å sitte ute. Type «finere» restaurant med små retter. Du kan velge så mange retter du vil. Jeg som småspist ble mett på 3 retters, men man kan kjøpe flere om man vil. 99kr per rett, ingen upris. Fantastiske smaker men forventer du pølse og pommes må du nok gå et annet sted.

1  Takk, Andrineoverby
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et reisefølge på fire voksne, ett barn og ett spedbarn som alle dessverre må si oss skuffet. Hadde hørt mye om det nye konseptet med småretter. Ble anbefalt å bestille 3-5 retter. Vi gikk for 3 og 4 per person, men samtlige var sultne etter besøket. Det var også få retter å velge mellom (6-7 stk inkludert dessert). Ga beskjed i bordbestillingen at vi hadde med oss et barn, men da vi kom kunne ingen av rettene visstnok tilpasses barn. Hadde også gitt beskjed om melkeallergi, men heller ikke her kunne rettene tilpasses noe særlig. Rettene bestod av litt for mye salat og grønt, og lite kjøtt og fisk.

Takk, Aina0092

Reisende som så på Skagen Restaurant, så også på