“Fantastiske smaker og en stor”
Anmeldelse av Skagen Restaurant - STENGT

Skagen Restaurant
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Fantastiske smaker og en stor opptur. Spiste fem av de åtte rettene. Skulle gjerne vært sulten nok til å smake alle åtte!!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Skaren3233

Anmeldt 4. august 2020

Utrolig god mat. Fantastisk service!! Anbefales virkelig på det aller sterkeste. Et must når du er i Stavanger

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 411britav
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, og atmosfære! Følte oss så godt ivaretatt, fra vi kom til vi reiste... Valgte etter anbefaling, en fem retters meny, med vinpakke til. Nydelige viner til rettene, presentert av vinkelner n, tommel opp. Helt innafor prismessig, fantastisk mat, nydelig presentert, og artig og flott bruk av kortreist mat fra området... Mat og vinopplevelsen hele veien var fullt score...!!
I tillegg hadde Skagen en mulighet til å legge inn f.eks allergier når man bestilte på nett. Dette fungerte helt optimalt!!! Kokken kom til bordet og snakka m meg som allergiker så vi sammen kunne være sikre på maten jeg fikk. Dette gjorde meg så trygg, og jeg ble helt rørt over å bli tatt slik på alvor ang maten, kokken var utrolig til å finne, og lage nydelige alternativer på rettene,flere ganger i løpet av femretters menyen, fikk vi forskjellig mat, laget etter mine allergibegrensninger, min partner fikk original meny, vi fikk forskjellig viner, etter type mat, virkelig tommel opp for kokken!!
Fantastisk sted, atmosfære og nydelig mat. Merker gjennomgående at de som jobber der, i alle ledd, brenner for jobben og stedet...
Virkelig et sted å anbefale!!

1  Takk, 855hegeu
Anmeldt 27. juli 2020

Vi bestilte tre retters kjøtt rett, meget bra og kan absolutt anbefales. Vi fikk et flott bord ved vinduet, og hadde en alle tiders avslutning på flotte dager i Stavanger. Etter 35 år i mat bransjen kan jeg absolutt anbefale dette stedet.

3  Takk, Cardriver63Norge
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende til å være Skagen slik jeg kjenner Skagen Resturant
Liten meny:(
Burgeren var en turistburger uten noe form for kjærlighet for mat.
Hyggelige servitører
Skjerp dere .