Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Herlig leilighetshotell mitt i sentrum.
Rent og ryddig. Godt utstyrt leilighet med alt man trenger for ett trivelig opphold for en weekend eller flere dager
Herlig bakgård.

Vi kommer igjen neste gang vi er i Stavanger

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, paulaE6827NW
Kristine Ø, Leder  på Home Again, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2019

Hei,
Tusen takk for hyggelig anmeldelse.
Så kjekt at dere koste dere. Håper å se dere igjen hos Home Again!
Kristine

Anmeldt 3. juni 2019

Ble overrasket av mine deilige søstre med to overnattinger her i forbindelse min 30 årsdag. Sentralt, flotte leiligheter, urban og flott stil. Feiret med champagnefrokost, hadde tre leiligheter ved siden av hverandre. Anbefales!!

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, KariKrigsmann
Kristine Ø, Leder  på Home Again, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2019

Hei Kari,
Takk for hyggelig anmeldelse. Så bra at dere koste dere.
Håper å se dere igjen på Home Again.
Kristine

Anmeldt 27. mars 2019 via mobile enheter

Vi storkoste oss i kjempekoselig leilighetshotell. Alt er nytt, rent og hyggelig. Super service. Tusen takk for oss. Vi kommer garantert tilbake ved neste anledning. Anbefaler dette stedet varmt til alle som vil bo sentralt i Stavanger

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Selma K
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Fine,enkle og greie leiligheter midt i sentrum. Noe bystøy må man regne med,ligger i en gjennomgansgate mellom havnen og sentrum. Rent og nytt, bodde i Nygata 1. Gangavstand til alt.Litt problem med appen ved innsjekk, men fikk hjelp av hyggelig svenske,så det ordnet seg. Anbefales

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 895gretev
Kristine Ø, Leder  på Home Again, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2018

Hei Grete,
Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi er glad for å høre at dere likte leiligheten og håper å se dere igjen hos oss.
Patrick og Kristine

Anmeldt 22. juli 2018

Vi var her under Glad matfestivalen. Et fantastisk bra leiligheter med alt man trenger. Alt er topp nytt og moderne midt i smørøyet i Stavanger. ( korte avstander til det meste). Topp service fra utleieren. Helt fantastisk renhold. Vi hadde rom 101 som hadde en stor kombinert stue/oppholdsrom med åpen moderne kjøkken. Stort toalett/dusj/vaskerom samt separat soverom. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Terje F
Kristine Ø, Leder  på Home Again, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Hei Terje,
Tusen takk for at hyggelig anmeldelse. Glad for å høre at dere trivdes i leilighetene våre og håper dere koste dere på Gladmat.
Håper å se dere igjen hos oss på Home Again!
Patrick og Kristine
Home Again