“Best phad thai in town! ”
Anmeldelse av Thai Dinner Asia

Thai Dinner Asia
Vurdert som nr. 122 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en koselig å fin restaurant i stavanger sentrum som serverer veldig god thai mat. Min favoritt er phad thai me kylling. Den er alltid en vinner. Betjeningen er bra, di smiler og er høflige. Jeg anbefaler denne plassen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Lassestvg

Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Innom for første gang. Spiste biff i basilikumsaus. Veldig glad i denne rette spesielt og synes de klarte seg helt fint. God porsjon, kort ventetid(lite folk) og tilsynelatende rent lokale. Er dette representativt går jeg gjerne hit igjen

Dato for besøk: august 2019
Takk, Nevroaktiv
Anmeldt 16. juli 2019

Greit, men litt trangt lokale. Maten kom ganske fort, og alle tre rettene var smakfulle. Jeg ville nok valgt Pad thai en annen plass om jeg måtte velge.

Takk, Oeyvind L
Anmeldt 30. desember 2018

Innholdsrik meny med mange valgmuligheter for enhver smak. God service, fantastisk god mat til en billig penge. Maten ble raskt servert og servitøren var serviceinnstillt.

Takk, renate c
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Rikholdig meny som besto av kinesiske og thai retter. Vi bestilte Tom Yam med reke og Tom Yam med kylling. Det var faktisk veldig godt og lovet bra for hovedrettene...
Der tok vi dessverre feil.... laks på thai vis smakte forsåvidt ok , men en jevnet tomatsaus ødela hele retten. Kylling i chili saus var ok , thai salat med kjøtt? farse var bare sterk ...og ellers smakløs . Drøyt kr 700,- med cola zero til drikke er en alt for stiv pris for dette....! Styr unna denne.... det finnes mange andre Thai restauranter i byen....

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, trond116

Reisende som så på Thai Dinner Asia, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Thai Dinner Asia? Del dine erfaringer!