“Korona lunsj. Greit nok.”
Anmeldelse av Thai Dinner Asia

Thai Dinner Asia
Vurdert som nr. 122 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 21. juli 2020

Var her for lunsj. Hyggelig betjening. Rask service. Greit prisede lunsjretter, men anden var ikke blant disse.

2  Takk, Lars162

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en koselig å fin restaurant i stavanger sentrum som serverer veldig god thai mat. Min favoritt er phad thai me kylling. Den er alltid en vinner. Betjeningen er bra, di smiler og er høflige. Jeg anbefaler denne plassen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Lassestvg
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Innom for første gang. Spiste biff i basilikumsaus. Veldig glad i denne rette spesielt og synes de klarte seg helt fint. God porsjon, kort ventetid(lite folk) og tilsynelatende rent lokale. Er dette representativt går jeg gjerne hit igjen

Dato for besøk: august 2019
Takk, Nevroaktiv
Anmeldt 16. juli 2019

Greit, men litt trangt lokale. Maten kom ganske fort, og alle tre rettene var smakfulle. Jeg ville nok valgt Pad thai en annen plass om jeg måtte velge.

Takk, Oeyvind L
Anmeldt 30. desember 2018

Innholdsrik meny med mange valgmuligheter for enhver smak. God service, fantastisk god mat til en billig penge. Maten ble raskt servert og servitøren var serviceinnstillt.

Takk, renate c

Reisende som så på Thai Dinner Asia, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Thai Dinner Asia? Del dine erfaringer!