“Byens beste kaffe.!”
Anmeldelse av Kokko Kaffebar

Kokko Kaffebar
Vurdert som nr. 6 av 14 Kaffe og te i Stavanger
Anmeldt 8. september 2021

Dette er en kaffebar med stor "K", her kan du kjøpe noen få men gode lunchretter. De har også gode kaker å velge mellom,, vil spesielt fremheve de sukkerfrie kakene fra coco-kanel.
Men etter min smak har denne kafeen den beste kaffen i byen, der de selv brenner kaffebønnene.

Takk, IngarPedersen

Anmeldt 16. mars 2019 via mobile enheter

Var innom for en kaffepause, det vi fikk servert var helt topp! Har aldri spist en så godt ostekake før. Gir bare 3 stjerner fordi det var lang ventetid, lite kontroll bak disken og fikk vondt for han unge fyren som ble kommandert som en nikkedukke hele tiden.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, dina278
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Distriktets ubetinget beste ostekake (hekkan så mektig, dog) og kvalitetskaffe i omgivelser som er rolige for sjelen og behagelige å hvile blikket i. Kvalitet i alle nivåer - også der du absolutt ikke forventer det!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Mosterbeth
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Var innom før uteplassen hadde fått sol på seg, men kan se for oss hvor deilig det kan bli utenfor her i sola senere på dagen.

Vi drakk rågod kaffe og spiste en deilig banankake, som vi lett kan anbefale videre.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, dorthesKS
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Vi spiste en nydelig indisk linsesuppe. Smakfull og perfekt på en kjølig dag. På Kokko får du også utmerket kaffe. Jeg trives best på det øvre nivået, hvor du kan se på livet som glir forbi på utsiden, mens du også kan nyte et godt glass vin. Svært hyggelig betjening.

Dato for besøk: april 2017
Takk, ninasteenl

Reisende som så på Kokko Kaffebar, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Kokko Kaffebar? Del dine erfaringer!