“Digg veggismat og drinks”

Jai Hind Indisk Restaurant
Vurdert som nr. 33 av 225 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Superduper gode vegetar-veganske retter! De serverte herlige drinker og var svært hyggelig. Knallbra service og syykt god nan.

Takk, 82minaf

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

God mat, litt skuffet over ventetiden. Personale var litt hyggelig men var lite organisert det kom mange servitører på en gang og prioriterte et par gjester mer enn andre.

Takk, Magnusiuk
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Gode kyllingretter. Litt seigt biffkjøtt. Veldig god service. Kommer tilbake. Mye god mat for penga.

Takk, brathagen
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, god servise, flotte lokaler og tar coronaregler på alvor! Barna elsket tandoori kylling!

Takk, 335anastasiah
Anmeldt 9. februar 2020

Det ble servert Chicken tikka masala, Maten kom raskt og smakte utmerket! Rikelig med mat og svært hyggelig personale.

Vi har tidligere vært på besøk her også. Vi valgte den gang en "dele meny/sharing platte"- Anbefales også.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, ranoblabla

Reisende som så på Jai Hind Indisk Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Jai Hind Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!